در حال بارگذاری ...
با کارگردانی حمید منوچهری

سریال «مسافر ویژه» به آنتن می‌رود

از روز یک شنبه بیست و هفتم مهرماه ، پخش سریال شش قسمتی«مسافر ویژه» با کارگردانی حمید منوچهری از رادیو نمایش و رادیو تهران آغاز می شود .

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، «مسافر ویژه» به سفارش رادیو تهران در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است که از رادیو نمایش نیز پخش می شود.

فرشاد آذرنیا تهیه این سریال رادیویی گفت : «مسافرویژه» نوشته بهرام صادقی مزیدی، قصه ای آشنا با پرداختی زیبا دارد ، درباره پدری که می خواهد جهیزیه کاملی برای دخترش تهیه کند اما دستش تنگ است و خیلی اتفاقی به پول میرسد که این باعث شک از طرف همسرش می شود.

وی در مورد نحوه تهیه کنندگی این سریال توضیح داد: شخصیت اصلی این نمایش یک راننده تاکسی است ، پس چالش من بابت افکت ها معلوم است،  تمام حالات ممکن که در یک اتومبیل اتفاق می افتد از طرفی چون با یک خانواده سنتی ایرانی مواجهیم و پسر و دختر این خانواده امروزی هستند انتخاب موسیقی کار هم کمی مشکل بود.

آذرنیا در پایان تأکید کرد: نکته مثبت کار روان بودن متن و انتخاب خوب بازیگران توسط کارگردان اقای حمید منوچهری بود.
در «مسافر ویژه » احمد گنجی در نقش پدر و راننده تاکسی، صفا آقاجانی در نقش همسر او و سیما خوش چشم ومحمدرضا قلم بر در نقش فرزندانشان به ایفای نقش می پردازند و ایوب آقاخانی،مهرخ افضلی ، مونا صفی، حمید یزدانی ابیانه ،عبدالعلی کمالی از دیگر بازیگران این نمایش رادیویی هستند.
این سریال رادیویی به تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، صدابرداری مجید آیینه و افکتوری محمدرضا قبادی فر از روز یک شنبه ، بیست و هفتم مهرماه ، ساعت 1:00 بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 22:30 دقیقه به روی آنتن رادیو تهران می رود.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران