در حال بارگذاری ...
با اعلام تمدید تعطیلی مراکز فرهنگی هنری؛

رونمایی از مجموعه دوم تئاتر «آنسو» به وقت دیگری موکول شد

آیین رونمایی از مجموعه دوم تئاتر «آنسو» در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر با تعطیل شدن مراکز فرهنگی به وقت دیگری موکول شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، آیین رونمایی از مجموعه دوم تئاتر «آنسو» که قرار بود روز یکشنبه 27 مهر ماه در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار شود، با اعلام تمدید تعطیلی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران تا پایان هفته جاری به وقت دیگری موکول شد.
باتوجه به تصمیم جدید ستاد مقابله با کرونای تهران تعطیلی مراکز محل تجمع همچون سینماها، کتابخانه‌ها، سالن‌های نمایش، آموزشگاه‌های هنری برای یک هفته دیگر تمدید شده است.
مجموعه دوم تئاتر «آنسو» از نشر «نیماژ» متشکل از چند نمایشنامه خارجی قرار بود ساعت 17 روز یکشنبه 27 مهر ماه در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر رونمایی شود.
«کاسپار» نوشته پیترهانتکه با ترجمه سودابه فضائلی، «پیرمرد کوتوله مضحک » اثر تادئوش کانتور با ترجمه صدرالدین زاهد، «عچق» به نویسندگی موری شیسکال با ترجمه شهرام زرگر، «حمام» اثر مایاکوفسکی با ترجمه مرضیه موسوی، «آزادی تازه و دو نمایشنامه دیگر» نوشته ویتکیه ویچ با ترجمه علی شمس عنوان نمایشنامه هایی هستند که در مجموعه دوم تئاتر«آنسو» منتشر شده اند.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 
آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چارسو و قشقایی تئاتر شهر همچنین تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد و در این میان «سیاه خال» توانست به فروش نیم‌میلیاردی دست پیدا کند.

|

نظرات کاربران