در حال بارگذاری ...
در جلسه‌ای با حضور استاندار و نماینده وزارت ارشاد مطرح شد

ساخت تالار مرکزی کرمان ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

در جلسه‌ای به دعوت استاندار کرمان و با حضور نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ پیمانکار طرح؛ مشاور پروژه و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که در سالن شهید مرتضوی استانداری برگزار شد ، نسبت به تامین اعتبارات این پروژه و بهربرداری از این مجتمع در دهه فجر سال جاری تاکید شد .

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کرمان،در جلسه‌ای به دعوت استاندار کرمان و با حضور نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ پیمانکار طرح؛ مشاور پروژه و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که در سالن شهید مرتضوی استانداری برگزار شد ، نسبت به تامین اعتبارات این پروژه و بهربرداری از این مجتمع در دهه فجر سال جاری تاکید شد .
دکتر فدائی استاندار کرمان در سخنانی گفت: تالار مرکزی کرمان ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، دولت به دنبال اتمام پروژه های نیمه تمام است و ما هم قصد  و تاکید داریم  این پروژه تکمیل و طبق توافق ۲۲ بهمن ماه امسال بهره‌برداری شود.

وی افزود: در آخرین جلسه در اوایل امسال با دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه قرار شد ، اعتبار لازم برای تکمیل این تالار به صورت کامل تامین شود و تخصیص یابد به شرط اینکه 22 بهمن امسال بهره‌برداری گردد.

استاندار کرمان با بیان این که تخصیص اعتبار مورد نیاز تالار را پیگیری می‌کنیم، افزود : استان کرمان سال گذشته یک هزار میلیارد تومان و در شش ماه ابتدای امسال 600 میلیارد تومان مازاد درآمد مالیاتی داشته است، اگر 10 درصد این پول را هم به استان برگردد، مشکل ما در طرح‌هایی  مانند تالار مرکزی حل می شود.

پیش از صحبتهای استاندار ، ابتدا محمد رضا علیزاده ،  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارشی از وضعیت روز ساخت و ساز در این پروژه  ارایه کرد ‌.

وی به فرایندی که از سالها قبل و از زمان آغاز مطالعات ساخت تالار. مرکزی اشاره کرد و گفت : این تالار بزرگ ، ظرفیت قابل توجهی در ایجاد تحرک و پویایی در رشته های مختلف هنری ایجاد میکند .
علیزاده افزود : پیگیری های که در سال جاری و با محوریت شخص استاندار کرمان انجام گرفته است ، اکنون به مرحله ای رسیده که  تکمیل و بهر برداری از این تالار ، بیش از هر زمان دیگری در طی چند ماه آینده محتمل است .
در ادامه جلسه ، خانم مهندس نوروزی، رییس  اداره نظارت بر پروژه های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به روند پیگری وضعیت اعتبارات مورد نیاز این پروژه  اشاره کرد و تصریح کرد که این فرایند از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  با جدیت در حال پیگیری است ‌.




نظرات کاربران