در حال بارگذاری ...
روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه

وبینار «هنر و بیماری‌های فراگیر؛ هنر کرونا» زنده پخش می‌شود

همایش «هنر و بیماری‌های فراگیر؛ هنر کرونا» به دلیل منع برگزاری تجمعات در دوران کرونا، بدون حضور مخاطبان برگزار و از طریق وبینار به صورت زنده پخش خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی پژوهشکده هنر، همایش «هنر و بیماری‌های فراگیر؛ هنر کرونا» به دلیل منع برگزاری تجمعات در دوران کرونا، بدون حضور مخاطبان برگزار و از طریق وبینار در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ 29 و 30 مهرماه سال جاری و از ساعت 15 الی 19 پخش خواهد شد. در نشست اول این همایش دکتر نعمت‌الله فاضلی دربارة «کرونا و بازاندیشی در گفتمان میراث فرهنگی و هنری»، دکتر رضا افهمی دربارة «نقش پژوهش در آگاهی‌بخشی جمعی از طریق هنر؛ مطالعة موردی: کووید 19»  و دکتر شهاب پازوکی دربارة «پرفورمنس‌های زندة فرهنگی در مواجهه با ویروس جدید کرونای 2019» به ارائه مقاله خواهند پرداخت.
همچنین در نشست دوم این همایش دکتر بهمن نامورمطلق و پریسا علیخانی دربارة «کرونا و گذار از ابرقهرمان خیالی به قهرمانان واقعی؛ مطالعة ترامتنی پاره‌ای از آیکون‌های دیداری»، دکتر مهدی محمدزاده و مائده حسینی‌کومله دربارة «پیوست و گسست در تبلیغات پساکرونا» و عاطفه برومندان دربارة «تبیین کارکرد نوین موسیقی در دوران کرونا با بهره‌گیری از هوش مصنوعی» سخنرانی خواهند کرد.
در نشست پایانی روز اول همایش، میزگردی با عنوان «کرونا، فضای مجازی و آموزش هنر» با حضور دکتر مهدی مکی‌نژاد، دکتر سیدعلیرضا گلپایگانی، دکتر یوسف خجیر و دکتر رضا افهمی برگزار خواهد شد.
 علاقه‌مندان و مخاطبان هنری می‌توانند به منظور آگاهی از برنامة کامل سخنرانی‌ها و نشست‌های این همایش به آدرس‌های اینترنتی art.corona.honar.ac.ir و aria.honar.ac.ir مراجعه نموده و جهت پیوستن به این همایش مجازی از طریق آدرس‌ اینستاگرامی artacademy_ir و لینک وبینار زیر اقدام نمایند.
http://webinaronline.ir/Default.aspx?PageName=JoinMeeting&Action=Autologon&&Gid=dbf5ba31-11e5-4f06-8b18-b73b6342b051
http://honar.ac.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=35&fkeyid=&siteid=35&fkeyid=&siteid=35&pageid=2570&newsview=8158

 

 




نظرات کاربران