در حال بارگذاری ...
با بازی فرزین محدث

«زندگی شیرین ...» آنلاین اجراخوانی می‌شود

نمایشنامه «زندگی شیرین با مزه سگی» با طراحی و کارگردانی شادی اسدپور به صورت آنلاین اجراخوانی می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از مهر، نمایشنامه «زندگی شیرین با مزه سگی» نوشته حامد مکملی با طراحی و کارگردانی شادی اسدپور و بازی و هدایت بازیگر فرزین محدث از ۱۰ تا ۱۵ آبان ساعت ۱۹ به صورت آنلاین در سایت تیوال اجراخوانی می‌شود.
در این اجراخوانی فرزین محدث با همراهی هنرجویان بازیگری به ایفای نقش می‌پردازند.
در خلاصه این نمایشنامه آمده است: پدر خانواده در بستر بیماری است و روزهای آخر زندگی‌اش را سپری می‌کند و نیاز به مراقبت دارد. قرار است هر کدام از بچه‌ها چند روزی از او مراقبت کنند ولی خود بچه‌ها هر کدام گرفتاری‌ها و مشکلات خودشان را دارند تا اینکه...
این اثر نمایشی تهیه و تولید موسسه هنری آرتا به مدیر تولیدی آرش (مهدی) رزمجو و با مشارکت مجموعه نمایشی دیوار چهارم است که طراحی گرافیک آن را سینا افشار بر عهده داشته است.
دیگر عوامل و بازیگران این کار عبارتند از دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: امیرحسین رجبلو، دستیار دوم: پرستو بازیار، بازیگران: فرزین‌محدث، همراز عزتی، سعیده مصطفوی، کیمیا مرادی رفیق، امیرپوریا مسعودنیا، مهسا میرکاظمی، سید محمد علی هاشمی، محمد رخشان فر، شقایق زال پور، محمد اسماعیلی، رضا اکبری، محیا قلی نیا، مبینا معظمی، فرزانه دادخواهی اصل، امیر حسین رجبلو، مهسا اسدپور، مرجان گل یاری، شیوا دارابی، کتایون وزیری، سعید سخندانی، ریحانه اناری، محمد مصطفی لو، الهه غلامی، افشین بهرامی، مهدی حوریه.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران