در حال بارگذاری ...
مدیر روابط عمومی جشنواره خبرداد

جشنواره تئاتر مقاومت از رسانه‌های برتر تقدیر می‌کند

مدیر روابط عمومی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت اعلام کرد در این جشنواره از رسانه‌های برتر تقدیر خواهد شد.

به‌گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، جواد تمدنی مدیر روابط عمومی این جشنواره با اعلام این خبر گفت: قصد داریم در آیین اختتامیه، به‌منظور تقدیر از رسانه‌ها و اصحاب گرانقدر آن که از روزهای آغازین تا پایان جشنواره تئاتر مقاومت همراه و همیار ستاد برگزاری جشنواره بوده و در برپایی هرچه مطلوبتر این رخداد فرهنگی این ستاد را یاری رسانده‌اند، تقدیر شایانی به‌عمل آوریم.
وی افزود: آنچه در نوع تعاملات حرفه‌ای و رسانه‌ای اصحاب محترم رسانه با جشنواره‌ها حائز اهمیت است، نوع نگاه و منظر دید آنها به این رویدادهای فرهنگی و هنری است.

آنچه مسلم است رسانه‌ها می‌توانند با نقد منصفانه و سازنده خود بیش از پیش در مسیر رشد و تعالی جشنواره‌ها مثمرثمر باشند؛ لذا ضمن تشکر از کلیه شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی، خبرنگاران، عکاسان، صفحات فضای مجازی، دبیران سرویس‌های فرهنگی و هنری و منتقدانی که با هنر، قلم و اندیشه خود ما را در بهبود جریان تئاتر مقاومت در کشور یاری می‌کنند، وظیفه خود دانستیم تا سهم و نقش این قشر فرهیخته و اثربخش را برجسته کنیم. امیدوارم که در روزهای آتی جشنواره شاهد حضور جدی‌تر و موثرتر رسانه‌ها در حوزه تئاتر مقاومت باشیم.
هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت به‌همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و دبیری حمید نیلی آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران