در حال بارگذاری ...
آغاز دهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش جمهوری اسلامی ایران:

15 نمایش مونولوگ از 10 تا 12 آبان با یگدیگر رقابت می کنند

ایران تئاتر: دهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش جمهوری اسلامی ایران با شرکت ۱۵ نمایش به صورت مجازی برگزار می شود.

سیامک موحدی دبیر دهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با ایران تئاتر گفت: با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و اعلام وضعیت هشدار در استان تهران، این جشنواره به‌ صورت مونولوگ از 10 تا 12 آبان ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر طبق برنامه قرار بود گروههای هنری نمایش های خود را بر روی صحنه اجرا و داوران قضاوت کنند اما با تغییر شرایط، فیلم این نمایش ها برای داوری به نمایش در می آیند.

موحدی با اشاره به حضور 15 نمایش در این جشنواره گفت: 5 نمایش از نیروی هوایی، 4 نمایش از پدافند هوایی، 2 نمایش از نیروی زمینی، 2 نمایش از ستاد ارتش و2 نمایش از نیروی دریایی در این جشنواره حاضرند و شهرام کرمی، حسین مسافر آستانه و فرهاد قائمیان این آثار را قضاوت می کنند.

دبیر دهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه خاطرنشان کرد: آثار منتخب به جشنواره تئاتر سنگر و جشنواره مقاومت معرفی خواهند شد.




مطالب مرتبط

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری:  اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری: اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از راه‌یابی یک اثر برتر از این جشنواره سراسری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اثری دیگر به جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

|

در نشست خبری جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) مطرح شد

صادر کردن تئاتر دینی و ایرانی به دیگر کشورها
در نشست خبری جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) مطرح شد

صادر کردن تئاتر دینی و ایرانی به دیگر کشورها

اتابک نادری، در نشست خبری بخش هنرهای نمایشی جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع)، تاکید کرد این رویداد با خروج از کلیشه‌ها، می‌تواند در راه صادر کردن تئاتر دینی و ایرانی به دیگر کشورها گام بردارد.

|

تهیه‌کننده نمایش «رستاخیز عشق» مطرح کرد

جلیل اکبری‌صحت: تئاتر بستر مشخصی برای تبلیغات ندارد
تهیه‌کننده نمایش «رستاخیز عشق» مطرح کرد

جلیل اکبری‌صحت: تئاتر بستر مشخصی برای تبلیغات ندارد

جلیل اکبری‌صحت با اشاره به اینکه نمایش «رستاخیز عشق» به زندگی مولانا می‌پردازد، تأکید کرد «رستاخیز عشق» در 14 پرده، مقاطع مهم زندگی مولانا را دنبال می‌کند. او همچنین درباره نقش تبلیغات در دیدن شدن آثار نمایشی گفت ما در تئاتر با بستر مشخص و تعیین‌شده‌ای برای تبلیغات مواجه ...

|

نظرات کاربران