در حال بارگذاری ...
با حکم دبیر هفدهمین دوره جشنواره

اعضای هیئت انتخاب بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر مقاومت معرفی شدند

حمید نیلی دبیر جشنواره اعضای هیئت انتخاب آثار بخش صحنه‌ای هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت را منصوب کرد.

به‌گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت با حکم حمید نیلی دبیر جشنواره، اعضای هیئت انتخاب آثار بخش صحنه‌ای این جشنواره متشکل از رحمان سیفی‌آزاد، خیرالله تقیانی‌پور و سعید نجفیان معرفی و منصوب شدند.
رحمان سیفی‌آزاد، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون است که نویسندگی سریال‌های «دولت مخفی»، «آخرین گناه» و فیلم «من مادر هستم» از مهم‌ترین فعالیت‌های وی به‌شمار می‌رود. وی به‌عنوان داور و عضو هیئت انتخاب، در چندین جشنواره داخلی فیلم و تئاتر حضور داشته‌است.
" حکایت مطربان این دیار"، "شب‌نشینی در جهنم" و "شایعات" از جمله آثار نمایشی است که رحمان سیفی آزاد به عنوان نویسنده ، کارگردان و تهیه  کننده در آنها حضور داشته است.طراحی و راه‌اندازی برنامه‌ی "مجله‌ی تئاتر" و "دو قدم مانده به صبح"در شبکه‌ی چهار سیما و تالیف چند کتاب و تهیه کنندگی چندین تله تئاتراز جمله سوابق وی به شمار می رود.    
خیرالله تقیانی‌پور، نویسنده و کارگردان است و تا کنون کارگردانی نمایش‌های‏ موفق بسیاری را برعهده داشته که از این میان می‌توان به «صورت و سیرت»، ‏«فریاد خاموش خاطره»، «پری»، ‏‏«تعبیر یک رویا» ، ‏«بوقلمون» و «کلنل» اشاره کرد. سریال «نجلا» به کارگردانی وی چندی پیش از شبکه سوم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.
سعید نجفیان، دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی، مدرس تئاتر و کارگردان و تهیه‌کننده رسمی سازمان صداوسیما است. وی دبیر اجرایی دو دوره جشنواره تئاتر مقاومت و همچنین دبیر اجرایی چند دوره جشنواره تئاتر بسیج بوده‌است. نجفیان همچنین به‌عنوان داور و عضو هیئت انتخاب جشنواره‌های سوره، تئاتر مقاومت و تئاتر بسیج و نیز عضو شورای نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری فعالیت داشته‌است. کارگردانی بیش از بیست نمایش صحنه‌ای نیز در کارنامه هنری وی دیده می‌شود.
هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت به‌همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و دبیری حمید نیلی آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران