در حال بارگذاری ...
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک با توجه به همه گیری کرونا خبر داد؛

برگزاری جشنواره لاله‌های سرخ با رویکرد نمایشنامه نویسی

بیست و ششمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک به دلیل شرایط موجود با رویکرد نمایشنامه نویسی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، علی بازگیر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک با اعلام خبر فوق گفت: در جلسه ای که با حضور حجت الاسلام دکتر محمدمهدی بهداروند مشاور مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی بازگیر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک، محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، مهدی آشوغ مسئول انجمن هنرهای نمایشی اندیمشک و سعید فضل علی پور کارشناس هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک روز چهارشنبه 14 آبان ماه 99 در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک برگزار شد در خصوص نحوه برگزاری بیست و ششمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک بررسی و تصمیم گیری شد.

علی بازگیر در ادامه تصریح کرد: در این نشست‌ با جمع بندی نظرات و بررسی شرایط موجود به سبب وجود ویروس کرونا و حفظ سلامتی هنرمندان، تصمیم گرفته شد که این دوره از جشنواره با رویکرد نمایشنامه نویسی برگزار گردد.

وی افزود: بهره گیری از متون نمایشی با موضوع نقش استان خوزستان و به ویژه شهرستان اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس از محورهای مورد تاکید این دوره از جشنواره است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک در پایان اظهار کرد: فراخوان این دوره از جشنواره طی روزهای آینده از سوی دبیرخانه دائمی این جشنواره منتشر خواهد شد.




مطالب مرتبط

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» از اندیمشک، «سایلنت هملت؛ سایلنت» و «رسم‌الخط» اهواز و در بخش خیابانی نمایش «درد و ایده» از اهواز و نمایش «قهرمان غریب» از سوسنگرد به جشنواره منطقه‌ای ...

|

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، از اضافه شدن بخش بین‌المللی نمایشنامه‌نویسی و همچنین دعوت از گروه‌های نمایشی اقوام لر از کشور عراق به جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک خبر داد.

|

نظرات کاربران