در حال بارگذاری ...
در شبکه‌های رادیو نمایش و رادیو تهران

میرطاهر مظلومی «کمند» را به آنتن می برد

سریال اجتماعی «کمند» تولید اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و به کارگردانی میرطاهرمظلومی، برای پخش از شبکه های رادیویی نمایش و تهران آماده شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سریال رادیویی «کمند» به سفارش رادیو تهران در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است که از رادیو نمایش نیز پخش می شود.
داستان این سریال رادیویی که روح الله نوری آن را نوشته است درباره دغدغه های اجتماعی دختری جوان به نام کمند است .
کمند برای تأمین هزینه های دانشگاه،به دنبال کار می گردد . استاد راهنمایش او را به یک شرکت فرهنگی که در کار توزیع و پخش کتاب های ارزان قیمت هستند ، معرفی می کند .
علیرغم مخالفت پدر ، با تشویق مادر می خواهد مشغول به کار شود . همزمان ، پدرش سرمایه خود را که پوشاک فروشی بوده جمع می کند و قصد سرمایه گذاری در بورس را دارد، اما با خواندن کتابی درباره بورس که از دخترش می گیرد، متوجه اشتباهش می شود.اینگونه می تواند رضایت پدر را جلب کند ، در این میان او همچنین در ارتباط با مردم و مشکلاتشان تلاش دارد تا به آنها نیز کمک کند ودغدغه های اجتماعی او سبب شکل گیری روابطی جدید می شود.
در سریال رادیویی«کمند» ، مینو جبارزاده، ماندانا اصلانی، مونا صفی، عباس توفیقی، سیما خوش چشم، مهرخ افضلی، مروارید کریم پور،مینا شجاع و پریسا مقتدی به ایفای نقش می پردازند و محمدرضا قبادی فر افکتوری آن را بر عهده دارد.
«کمند» به کارگردانی میرطاهرمظلومی و تهیه کنندگی مهدی نمینی مقدم از روز یکشنبه بیست و پنجم آبان ماه ساعت 1:00 بامداد به روی آنتن رادیو نمایش می رود و در طول هفته ساعت 22:30 از رادیو تهران پخش می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران