در حال بارگذاری ...
از دو شبکه رادیویی پخش می‌شود

«مدیر غرغرو» به روایت فریدون محرابی

این هفته سریال جدید رادیویی «مدیرغرغرو» به روایت فریدون محرابی از دو شبکه رادیویی نمایش و سلامت پخش می شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این مجموعه رادیویی که بهناز امینی آن را نوشته است داستان فرزند یک مدیر شرکت نفتی است که پس از سکته پدرش مجبور می شود مدیریت آن شرکت را برعهده بگیرد اما به دلیل بی تجربگی و غرزدن های مداوم ، یکی یکی قراردادهای مهم و در آمدزای شرکت را از دست می دهد و همین موجب بروز مشکلات جدید می شود.
اشرف السادات اشرف نژاد تهیه کننده این مجموعه رادیویی گفت: فضاسازی این نمایش بر اساس متن آن صورت گرفته است و به دلیل تنوعی که این داستان دارد فضا سازی آن نیز به همین شکل رعایت شده است .
وی افزود: انتخاب درست بازیگران این مجموعه توسط کارگردان و همینطور حرفه ای بودن آنها باعث شده تا همه چیز به بهترین شکل در کنار یکدیگر قرار بگیرد و همین مسئله موجب تأثیرگذاری بیشتراین نمایش رادیویی شده است.
«مدیر غرغرو» به تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، کارگردانی مهدی طهماسبی ، نویسندگی بهناز امینی ، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری جعفر جودتی ، روایت فریدون محرابی و با هنرمندی میرطاهرمظلومی ، معصومه عزیزمحمدی، سوسن مقصودلو، سینا نیکوکار،ناهید مسلمی،حمید یزدانی ابیانه ،عباس شادروان،احمدگنجی و بهناز بستان دوست از روز شنبه 24 آبان ماه ساعت 6:15 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 21:45 دقیقه به روی آنتن رادیو سلامت می رود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران