در حال بارگذاری ...
رییس انجمن هنرهای نمایشی استان خبر داد:

پخش فیلم تئاتر سال‌های دور و نزدیک لرستان

هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان تصمیم دارد فیلم تئاترهای سال‌های دور و نزدیک اسن استان را برای علاقمندان اکران کند.

 به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از لرستان،  فرزاد زیدی نژاد گفت: به اطلاع هنرمندان عزیز و فرهیخته عرصه هنرهای نمایشی استان  و علاقمندان به هنرهای نمایشی می‌رسانم، با توجه به شرایط کنونی و فراهم نبودن زمینه مساعد برای اجرای عمومی نمایش‌ها ، به علت شیوع ویروس کرونا با ارائه طرح « هفته تئاتر » و تصویب آن توسط هئیت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی لرستان ، هرهفته نمایش‌های تولیدی پیشین  گروه های نمایشی استان در کانال انجمن نمایش استان، تحت عنوان « مرور تئاتر سالهای دور و نزدیک لرستان» پخش می‌شود .

وی افزود: کارگردانان و سرپرستان محترم گروه های نمایشی که تمایل به همکاری دارند ، می توانند فایل یا لوح فشرده تولیدات قبلی گروه خود را به انجمن هنرهای نمایشی استان ارسال نمایند .

رییس انجمن هنرهای نمایشی لرستان، خاطر نشان کرد به علت اینکه در این شرایط سالن ها تعطیل هستند و اجرای عمومی نمایش‌ها با مشکل روبرو شده ، انجمن استان ، برنامه « تئاتر از .... تا امروز » را برنامه ریزی کرده و  از دوماه پیش تا کنون و هر هفته یک فیلم از نمایش ها به همراه عکس و بیوگرافی کارگردان ، همچنین هر هفته یک نمایشنامه خوانی یا نمایش رادیویی هم برای همگان در کانال انجمن استان بارگذاری می‌شود.

 

 




نظرات کاربران