در حال بارگذاری ...
در دیدار مدیر انجمن هنرهای نمایشی با نماینده محمودآباد و نور در مجلس مطرح شد

ساخت و تجهیز آرشیو لباس برای هنرمندان تئاتر محمودآباد

نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی برای ساخت و تجهیز اتاق آرشیو لباس تئاتر برای هنرمندان محمودآباد قول مساعد داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از مازندران، در دیدار حامد مربوط صادق مدیر انجمن هنرهای نمایشی و رییس کارگروه هنرمندان دفتر نماینده مردم محمودآباد در مجلس شورای اسلامی , ضمن بیان مشکلات سخت افزاری و زیر ساختی شهرستان , از سعید فرزانه نماینده مردم محمودآباد و نور ,خواستار تداوم این جلسات به صورت فصلی با هنرمندان تئاتر شهرستان شد.

سعید فرزانه نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی، ضمن تاکید بر این مطلب که شأنیت هنرمندان  باید حفظ شود گفت: تعامل و مشورت با کارگروه هنرمندان شهرستان را در دستور کار  4 سال نمایندگی خود قرار داده‌ام.

فرزانه همچنین با درخواست مدیر انجمن هنرهای نمایشی محمودآباد جهت ساخت و تجهیز اتاق آرشیو لباس تئاتر ، موافقت کرد و جهت همکاری و تأمین منایع مالی آن قول مساعد داد.




مطالب مرتبط

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

با پایان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان، نمایش صحنه‌ای «پا برهنه در بهشت» به کارگردانی رضا فتوت‌خواه و نمایش‌های خیابانی «مجسمه» به کارگردانی میلاد حسین‌زاده و «آخرین نفس» به کارگردانی آرزو علیپور، به جشنواره تئاتر مناطق فجر معرفی شدند. هیئت داوران این رویداد، ...

|

پس از رقابت 10 نمایش صحنه‌ای و خیابانی

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر معرفی شدند
پس از رقابت 10 نمایش صحنه‌ای و خیابانی

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر معرفی شدند

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر، پنجشنبه 25 آبان به کار خود پایان داد و با رای داوران، نمایش‌های صحنه‌ای «خَن» به کارگردانی روح‌الله خدامی و «شازو» به کارگردانی قحطبه فخرایی و نمایش خیابانی «به سرعت‌گیر نزدیک می‌شوید» به کارگردانی حمید ظریف‌خواه به جشنواره تئاتر ...

|

نظرات کاربران