در حال بارگذاری ...
با موضوع بیماری ایدز

سریال نمایشی روبان قرمز به روی آنتن می‌رود

اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سریالی درباره «ایدز» را برای پخش از رادیو نمایش و سلامت آماده کرد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سریال رادیویی « روبان قرمز» با موضوع بیماری ایدز و به سفارش رادیو سلامت در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده که از رادیو نمایش نیز پخش می شود.
مینو جبارزاده کارگردان این نمایش رادیویی گفت : زهرا کولیوند طرح این نمایش را به من پیشنهاد داد ، قبول کردم و آن را نوشت که انصافا داستان زیبایی دارد، ملودرام است با چاشنی طنز و در عین حال غم انگیز.
وی افزود: سعی کردم در انتخاب بازیگر دقت کنم تا جنبه طنز آن نیز حفظ شود و با خود فکر کردم برای بیان چنین موضوع تلخی که درباره ایدز است و امکان دارد به طور اتفاقی برای خیلی ها پیش بیاید بهتراست که ما تلخی آن را بگیریم وبه جنبه طنز آن اضافه کنیم برای همین سعی کردم بازیگرانی را انتخاب کنم که قریحه طنز دارند.
جبارزاده ادامه داد: در این بین از نورالدین جوادیان و سعیده فرضی خواهش کردم که بازیگر نقش های اصلی باشند ، در نقش دو نفر که یکی از آنها مبتلا به ایدز است و روبان قرمز دارد و دیگری مبتلا به بیماری ام اس است و هیچکدام از بیماری یکدیگر خبر ندارند  و قرار است در سن بالا با هم ازدواج کنند اما در این بین اتفاقاتی رخ می دهد.
سریال رادیویی « روبان قرمز» از روز شنبه اول آذرماه ، ساعت 6:15 به روی آنتن رادیو نمایش می رود و ساعت 21:45 دقیقه از رادیو سلامت پخش می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران