در حال بارگذاری ...
دبیر جشنواره با توجه به تعطیلی دو هفته ای تالارهای نمایشی خبر داد؛

تمدید مهلت ارسال آثار به سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان

با توجه به تعطیلی های دو هفته ای تالارهای نمایشی استان خوزستان از اول آذرماه ۱۳۹۹، مهلت ارسال آثار نمایشی به سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان تمدید شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، آرش سهرابی دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان با اعلام این خبر  گفت: با توجه به دستور ستاد کرونا مبنی بر تعطیلی تالارهای نمایشی استان خوزستان از اول آذرماه 99 به مدت دو هفته و با توجه به اینکه تعداد زیادی از گروه های نمایشی استان در حال تولید نمایش های خود بوده و می خواستند در هفته جاری آثار نمایشی خود را تصویربرداری و به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند، با این تعطیلی ها روند تمرینات آنها تعطیل و تا 14 آذرماه اجازه تمرین  ندارند . به این گروه ها فرصت دادیم تا یک هفته بعد از اتمام تعطیلی و بازگشایی تالارهای نمایشی، تمرینات خود را ادامه داده و آثار نمایشی خود را تصویربرداری نموده و حداکثر تا تاریخ 20 آذرماه 1399 فیلم آثار نمایشی خود را به دبیرخانه سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان ارسال نمایند.

دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان در ادامه افزود: با توجه به شرایط موجود در استان خوزستان و اینکه ممکن است باز هم تالارهای نمایشی استان تعطیل شوند به گروه های نمایشی متقاضی حضور در جشنواره پیشنهاد داده می شود که آثار نمایشی خود را به طور کامل و با تمام امکانات مورد نیاز از جمله طراحی صحنه، طراحی نور، طراحی لباس، موسیقی و ... تصویربرداری نمایند، زیرا ممکن است فیلم های ارسال برای داوری نهایی جشنواره نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

آرش سهرابی در خصوص تاریخ برگزاری جشنواره گفت: با توجه به رایزنی های انجام گرفته با اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تاریخ برگزاری جشنواره، سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان از 1 الی 4 دی ماه 1399 در سطح استان خوزستان برگزار خواهد شد.

سهرابی تصریح کرد: گروه های نمایشی متقاضی که در مرحله اول در درگاه تئاتر خوزستان ثبت نام نموده و کد رهگیری دریافت کرده اند در این مرحله باید با ورود به پنل جشنواره در درگاه تئاتر خوزستان، فرم شماره 1 شامل اسامی بازیگران و نقش و لیست عوامل نمایش را تکمیل نموده و سپس 5 نسخه فیلم آثار نمایشی خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در اهواز، خیابان فلسطین، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، طبقه سوم، دبیرخانه سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان ارسال نمایند.

سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری آرش سهرابی از 1 الی 4 دی ماه 1399 در استان خوزستان برگزار می گردد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با هنرمندی سرشناس که در شهر خود ماند

رضا صابری: مرز بین تئاتر استانی و پایتخت، بلای جان هنرمندان است
گفت‌وگو با هنرمندی سرشناس که در شهر خود ماند

رضا صابری: مرز بین تئاتر استانی و پایتخت، بلای جان هنرمندان است

رضا صابری، کارگردان و نویسنده پیشکسوت، با بیان اینکه مشکل نمایشنامه‌‌نویسی در کشور و به ویژه در شهرستان‌ها، به یک اپیدمی تبدیل شده است، مرزهای ایجاد شده بین تئاتر استان با تئاتر تهران را بلای جان فعالان این عرصه دانست و از لزوم حذف آن گفت.

|

پس از رقابت 10 نمایش صحنه‌ای و خیابانی

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر معرفی شدند
پس از رقابت 10 نمایش صحنه‌ای و خیابانی

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر معرفی شدند

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر، پنجشنبه 25 آبان به کار خود پایان داد و با رای داوران، نمایش‌های صحنه‌ای «خَن» به کارگردانی روح‌الله خدامی و «شازو» به کارگردانی قحطبه فخرایی و نمایش خیابانی «به سرعت‌گیر نزدیک می‌شوید» به کارگردانی حمید ظریف‌خواه به جشنواره تئاتر ...

|

چراغ جشنواره‌های استانی در تبریز روشن شد

چراغ جشنواره‌های استانی در تبریز روشن شد

سی‌وپنجمین دوره جشنواره‌های تئاتر استان‌ها در تبریز با حضور هنرمندان آذربایجان شرقی، در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی آغاز شد و ۳۲ جشنواره استانی با حضور ۴۰۰ نمایش و هزاران هنرمند از سراسر کشور از ۶ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

|

نظرات کاربران