در حال بارگذاری ...

فراخوان دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت منتشر شد

علاقه‌مندان به شرکت در بخش مسابقه صحنه‌ می‌توانند تا ۱۳ آبان ۸۷ سه نسخه از متن تایپ شده نمایشنامه را که تاکنون هیچ اجرایی از آن(عمومی و جشنواره‌ای) انجام نشده ‌به همراه فایل ‌word آن به دبیرخانه ارسال کنند. نتایج بازخوانی آثار تا ۱۰ آذر ۸۷ اعلام و از ۱۰ اسفند ۸۷ بازبینی آغاز می‌شوند.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت ـ فتح خرمشهر از 28 اردیبهشت تا 3 خرداد 1388 در استان خوزستان برگزار می‌شود.
به گزارش سایت ایران تئاتر، این جشنواره در چهار بخش مسابقه صحنه، ویژه، بین‌الملل و مسابقه نمایشنامه‌نویسی برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان به شرکت در بخش مسابقه صحنه‌ می‌توانند تا 13 آبان 87 سه نسخه از متن تایپ شده نمایشنامه را که تاکنون هیچ اجرایی از آن(عمومی و جشنواره‌ای) انجام نشده ‌به همراه فایل ‌word آن به دبیرخانه ارسال کنند. نتایج بازخوانی آثار تا 10 آذر 87 اعلام و از 10 اسفند 87 بازبینی آغاز می‌شوند.
مطابق فراخوان، آثار راه یافته به این بخش تا سقف 000/000/30 ریال کمک هزینه دریافت خواهند کرد. ستاد برگزاری جشنواره آثار بخش ویژه و بین‌الملل را انتخاب خواهد کرد.
اما بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی که با هدف تولید متون نمایشی با کیفیت در حوزه تئاتر مقاومت شکل گرفته تا‌ 25 آذر 87 سه نسخه از نمایشنامه تایپ شده به همراه فایل word آن را دریافت می‌کند.
آثار برتر این بخش علاوه بر چاپ، حداکثر تا سقف 000/000/20 ریال در قالب قرارداد نگارش دریافت می‌کنند در عین حال این آثار در اولویت اجرای جشنواره‌های بعدی خواهند بود.
علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره باید برای بخش‌های مسابقه به طور مجزا اقدام به پر کردن فرم تقاضا و ارسال مدارک مورد نیاز کنند.
یک قطعه عکس با کیفیت از کارگردان و نمایشنامه‌نویس مجوز کتبی نویسنده برای بخش صحنه‌ای، چکیده اثر در یک صفحه 4A و خلاصه سوابق هنری کارگردان و نویسنده از جمله مدارک مورد نیاز برای معرفی به جشنواره است.