در حال بارگذاری ...
با موضوع تاثیرات مخرب فضای مجازی بر خانواده ها به آنتن می‌رود

پخش سریال جدید«روزهای سرد پاییزی» از دو شبکه رادیویی

اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سریال رادیویی «روزهای سرد پاییزی» را برای پخش از رادیو نمایش و رادیو جوان آماده کرده است.

به گزارش ایران تئاتر مجید حیدری نویسنده این مجموعه رادیویی گفت: این نمایش قصه زوج جوانی هست که به تازگی ازدواج کرده اند و زندگی خوبی دارند ولی خانم علاقه زیادی به فضای مجازی دارد و از هر فرصتی استفاده می کند تا با دوستانش در اینترنت ارتباط داشته باشد.
وی افزود : این علاقه بیش از حد خانم باعث ایجاد اختلاف بین این زوج جوان می شود  و در نهایت اتفاق ناخوشایندی در خانواده رخ می دهد.
حیدری ادامه داد : این نمایش بر اساس داستان واقعی نوشته شده است و ازتاثیرات مخرب فضای مجازی بر خانواده ها می گوید.
این نویسنده تأکید کرد :«روزهای سرد پاییزی» یک اثر اجتماعی است که به زندگی این زوج و خوشی ها و تلخی های زندگی آنها می پردازد و به این مسأله اشاره دارد که در همه طبقات جامعه خطر استفاده و تاثیر پذیری نادرست وجود دارد.
«روزهای سرد پاییزی» به تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، کارگردانی مهرداد عشقیان، نویسندگی مجید حیدری، افکتوری محمدرضا قبادی فر، روایت بهرام ابراهیمی ، صدابرداری علی حاجی نوروزی و با هنرمندی نورالدین جوادیان، ناهید مسلمی، علی میلانی، شیما جانقربان، حمیدرضا هدایتی، محمد شریفی مقدم، مسعود زنوزی راد، عباس توفیقی و کامیار محبی از روز شنبه هشتم آذر ماه ، ساعت 8:45 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 2:30 بامداد به روی آنتن رادیو جوان می رود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران