در حال بارگذاری ...
ابتکار جدید«نشنال تیه‌تر» برای درآمدزایی

تماشای فیلم تئاترهای فاخر تنها با 9 دلار

سالن «نشنال تیه‌تر» دست به راه اندازی پلتفورمی به نام «نشنال تیه‌تر در خانه/National Theatre at Home» زده است و در این پلتفورم که از طریق درگاه های گوگل،اپل،آمازون پروداکتز قابل دریافت است، آرشیو غنی خود از اجراهای ضبط شده را پخش می‌کند.

پس از همه‌گیری ویروس کرونا و تعطیلی سالن‌های تئاتر در انگلستان، هنرمندان و صاحبان سالن‌ها دچار مشکلات اقتصادی شدند.حال نشنال تیه‌تر دست به ابتکار زده است و درآمد زایی می‌کند.

به گزارش ایران تئاتر بینندگان می‌توانند  برای 72 ساعت تماشای یک نمایش را با قیمت 9.99 دلار خریداری کنند یا ماهیانه با 12.99 دلار یا سالیانه با 129.99 دلار مشترک این پلتفورم شوند.

از فیلم تئاترهای که در حال حاضر در این پلتفورم در دسترس قرار گرفته می‌توان اشاره کرد به «آمادئوس» با بازی آدام گیلن، «کوریولانوس» با بازی تام هیدلستون،«مده‌آ» با بازی هلن مکروری، «اتللو» با بازی آدرین لستر و روری کینر، «فدر» با بازی هلن میرن،دومینیک کوپر، «یرما» با بازی بیلی پایپر، «باغ آلبالو» با بازی زوئی وانامیکر.

از فیلم تئاترهای جدیدی که در این پلتفورم قرار گرفته می‌توان اشاره کرد به «پشه‌ها» با بازی اولیویا کولمن و اولیویا ویلیامز،«دارا» با بازی زوبین  وارلا، «می‌خواهم کلاهم را پس بدهی» و «سه خواهر».

قرار است ماهیانه فیلم تئاترهای جدیدی به این پلتفورم اضافه شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران