در حال بارگذاری ...
با بازی رضا فیاضی

پخش فیلم‌تئاتر من ترامپ نیستم! به تازگی آغاز شد

پخش فیلم‌تئاتر من ترامپ نیستم! به تهیه‌کنندگی و کارگردانی رضا خرّم در ویدیو پرایم آمازون به تازگی آغاز شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی فیلم‌تئاتر من ترامپ نیستم، پخش این اثر ابتدا در انگلیس و آمریکا آغاز شد و به تدریج در کشورهای دیگر صورت خواهد گرفت. این فیلم‌تئاتر که در ژانر کمدی سیاه توسط علی محمدرحیمی نوشته شده و بهزاد صدیقی آن را دراماتورژی کرده، اولین فیلم‌تئاتر ایرانی است که به زبان انگلیسی تولید و پخش جهانی شده است.
به گفته‌ی کارگردان ابتدا قرار بود این نمایش به صورت زنده در کشورهای اروپایی و آمریکا با عوامل خارجی چندین اجرا داشته باشد. اما با گسترش بیماری کرونا در جهان، در نهایت قرار شد به صورت  فیلم‌تئاتر تولید شود. در این اثر رضا فیاضی، هنرپیشه‌ی پیش‌کسوت نقش ترامپ را بازی کرده و هنرپیشگان با سابقه‌ی حوزه‌ی تئاتر از جمله سیروس کهوری نژاد، سروش طاهری، وحید آقاپور و شهروز دل‌افکار دیگر نقش‌ها را ایفا کرده‌اند.
بنا بر اعلام روابط عمومی این فیلم‌تئاتر، با توجه به زبان اصلی فیلم که انگلیسی است، در آینده‌ی نزدیک توسط بازیگران به فارسی دوبله و برای پخش از یکی از پلت‌فرم‌های داخلی آماده خواهد شد. تصویربرداری این فیلم‌تئاتر که بر عهده‌ی آرش خلاق‌دوست بوده، در سکوت خبری در مهرماه به پایان رسید.  طراحی صحنه و لباس این اثر بر عهده‌ی مرجان گلزار و طراحی گریم آن به عهده‌ی ماریا حاجیها بوده است.
داستان فیلم‌تئاتر من ترامپ نیستم! درباره‌ی شخصیت ترامپ، رئیس جمهور آمریکاست که در آستانه‌ی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ کشورش در رقابت با جو بایدن فشار بسیاری را تحمل می‌کند. او برای رهایی از این فشار روحی به هم‌راه یک شیشه‌ی مشروب، به سونای خشک خود در برج ترامپ پناه می‌برد. هیچ‌کس باور نمی‌کند که او مشروب بنوشد اما ...
این روابط عمومی در پایان اضافه کرد: علاقه‌مندان برای تماشای فیلم‌تئاتر من ترامپ نیستم! در آمریکا و انگلیس می‌توانند به نشانی زیر مراجعه کنند:
https:www.amazon.com/gp/video/detail/B08NXV3DF4/=atv_wp_r_dp_ci_st
فهرست کامل عوامل تولید و ساخت فیلم‌تئاتر من ترامپ نیستم! به شرح ذیل است:
تهیه‌کننده و کارگردان: رضا خرّم، نویسنده: علی محمدرحیمی، دراماتورژ و مدیر تولید: بهزاد صدیقی، مترجم نمایش‌نامه: محمدسعید سعادت صدر، بازی‌گران به ترتیب ورود: رضا فیاضی، سیروس کهوری‌نژاد، سروش طاهری، وحید آقاپور، شهروز دل‌افکار، علی محمدرحیمی، رضا خرّم، حورا پاکیزه‌دل، صداپیشه نقش دانالد ترامپ: گرگ گیدنی، صداپیشه نقش روی و مایکل کوهن: تلن وینچستر، مدیرفیلم‌برداری: آرش خلاق‌دوست، طراح صحنه و‌ لباس: مرجان گلزار، طراح گریم: ماریا حاجی‌ها، صدابردار: روح‌الله جعفربگلو، تدوین‌گر: واهب مصلحی فرد، مدیر مالی: محمد خرّم، مدیر روابط‌عمومی: رامین فناییان، عکاس: بهنام صدیقی، طراح پوستر: آرزو خرّم‌نیا، دست‌یار کارگردان و برنامه‌ریز: بهرام برخورداری، منشی صحنه‌ی تلویزیونی: عاطفه هادی، منشی صحنه‌ی تئاتری: سپیده میرصمدزاده، فیلم‌بردار اول: حامد فرشته‌حکمت، گروه فیلم‌برداری: حمید قطب، سامان عمار فطرت، علی قنبری، سپهر میناچی، گروه صحنه لباس: سیما سلمانی و محمدرضا موسوی‌پور، اجرای دکور: آیلار استخر (یوسف صابری)، بوم‌من: شهریار عادلی، مربی زبان انگلیسی: حورا پاکیزه‌دل، طراحی و ساخت پوستیژ: علی اعرابی، دست‌یار گریم: رویا رؤیت‌وند، مدیر تدارکات: علی مقدم، جانشین تهیه‌کننده: داوود سالاری، مجری طرح: شرکت تعاونی گنجینه‌ی فرهنگ و هنر ایرانیان، مدت زمان فیلم تئاتر: ۷۸ دقیقه، سال ساخت: پاییز ۱۳۹۹.

 




مطالب مرتبط

آغاز بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

هنرمندان و عروسک‌ها، شادی را به اردکان آوردند
آغاز بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

هنرمندان و عروسک‌ها، شادی را به اردکان آوردند

با شادپیمایی عروسک‌ها، حرکت خودروی موزیکال و تریلی سیار تئاتر و اجرای برنامه توسط هنرمندان سرشناس تلویزیون، زنگ آغاز بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در اردکان (استان یزد) نواخته شد.

|

با حکم دبیر بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک نوجوان

داوران مسابقه نوجوان جشنواره 28 اردکان معرفی شدند
با حکم دبیر بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک نوجوان

داوران مسابقه نوجوان جشنواره 28 اردکان معرفی شدند

قطب‌الدین صادقی، رضا فیاضی، حسن دولت‌آبادی، شهره سلطانی و آزاده انصاری، نمایش‌های بخش مسابقه نوجوان بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک نوجوان اردکان را داوری خواهند کرد.

|

رضا فیاضی: حمایت کامل دولت از جشنواره‌های منطقه‌ای، هنرمندان را دلگرم می‌کند

رضا فیاضی: حمایت کامل دولت از جشنواره‌های منطقه‌ای، هنرمندان را دلگرم می‌کند

رضا فیاضی، بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر، ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری جشنواره‌های‌ تئاتر منطقه‌ای، از لزوم تامین بودجه و حمایت صددرصدی دولت از این رویداد هنری برای دلگرمی هنرمندان سخن گفت.

|

در آخرین نشست تخصصی اکوسیستم تئاتر بررسی شد

روابط عمومی و نقش تبلیغات در تئاتر
در آخرین نشست تخصصی اکوسیستم تئاتر بررسی شد

روابط عمومی و نقش تبلیغات در تئاتر

انجمن مدرسان خانه تئاتر با همکاری مرکز آموزش، پنجمین و آخرین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی اکوسیستم تئاتر را با موضوع «روابط عمومی، رسانه و تبلیغات؛ انتقال و گسترش آگاهی» برگزار کرد.

|

نظرات کاربران