در حال بارگذاری ...
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد:

سی و دومین جشنواره تئاتر کرمان برگزار می‌شود

محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: سی و دومین جشنواره تئاتر استانی از ۲۰ تا ۲۴ آذرماه در استان برگزار خواهد شد.

به گزارش تئاتر کرمان، محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: سی و دومین جشنواره تئاتر استانی از 20 تا 24 آذرماه در استان برگزار خواهد شد.

وی که در جلسه شورای سیاست گذاری سی و دومین جشنواره تئاتر استانی که در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان سخن می گفت،ضمن قدردانی از هنرمندانی که دراین شرایط سخت با رعایت پروتکل های بهداشتی در فرایند جشنواره شرکت می کنند ، افزود: تاکنون 14 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد 11 اثر به مرحله نهایی رسیده و پذیرفته شده است.

علیزاده افزود: اجراهای جشنواره تئاتر به صورت زنده و در محل استقرار گروه‌ها بدون حضور تماشاگر برگزار می شود .

وی از آمادگی سالن های نمایش در شهرستان های  سیرجان، زرند، کوهبنان و کرمان جهت برپایی این جشنواره خبر داد و گفت : در پایان جشنواره ،دو اثر بر اساس رای هیات داوران به جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی خواهند شد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: جشنواره تئاتر استانی یکی از باسابقه ترین رویدادهای هنری استان است که باید بیش از پیش به آن توجه شود ، بی شک حضور و مشارکت گروه های شرکت کننده در این رویداد باعث دلگرمی و تشویق سایر گروه های تئاتر می شود.

 سی و دومین جشنواره تئاتر استانی از 20 تا 24 آذرماه برگزار  و 25 آذرماه  اختتامیه و معرفی برگزیدگان این  این رویداد هنری خواهد بود.




مطالب مرتبط

آیا در تئاتر احساس خوشبختی می‌کنیم؟

آیا در تئاتر احساس خوشبختی می‌کنیم؟

یدالله آقاعباسی*: زمانی آلبرکامو نوشت تئاتر تنها جایی است که در آن احساس خوشبختی می­‌کنم. توصیف او از تئاتر صومعه­‌ای بود که گروهی مرکب از کارگرانی که کارشان معنوی است، خود را فدای یک ...

|

گفت‌و‌گو با کارگردان کرمانی که با هنرمندان توان‌یاب نمایش کار می‌کند

محسن میرزایی: تئاتر معلولین برای جامعه آگاهی‌بخش است
گفت‌و‌گو با کارگردان کرمانی که با هنرمندان توان‌یاب نمایش کار می‌کند

محسن میرزایی: تئاتر معلولین برای جامعه آگاهی‌بخش است

محسن میرزایی هنرمندی که تجربه کار با معلولین را دارد بر این باور است که تئاتر معلولین برای جامعه آگاهی‌بخش است و در این مسیر، هم مخاطبان در جریان زندگی این افراد قرار می‌گیرند و هم هنرمندان معلول با حضور در اجتماع، مطالبه‌گری را می‌آموزند.

|

نظرات کاربران