در حال بارگذاری ...
پس از ماه‌ها انتظار برگزار شد؛

اختتامیه جشنواره تئاتر کوتاه مجازی «درخانه بمانیم»برگزار شد

پس از تاخیر چند ماه مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر کوتاه مجازی " درخانه بمانیم " برگزار شد که پس از بررسی ۲۷۶ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره ۱۴ اثر را به عنوان آثار برتر انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر  از کرمانشاه، جشنواره مجازی «درخانه بمانیم» در بخش های نمایشی، استندآپ و نمایش عروسکی و کودک  با رویکرد طنز در ماه های اسفند98 و فروردین99 به صورت مجازی توسط انجمن نمایش کرمانشاه و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد که به دلیل شرایط موجود و همه گیری بیشتر ویروس کرونا، مراسم اختتامیه به تاخیر افتاد.

 روز سه شنبه (18 آذر) با حضور مدیرکل، معاون هنری و سینمایی و  مسئول روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس انجمن نمایش و تنی چند از پیشکسوتان تئاتر استان  کرمانشاه، مراسم اختتامیه برگزار و به صورت نمادین از 2 نفر از برگزیدگان (غزل شاه آبادی و بیتا مرادی) تقدیر به عمل آمد و جوایز ایشان اهداء شد. 

شایان ذکر است؛ هیات داوران این جشنواره متشکل از ابراهیم مرادی، هاشم پور محمدی و حسین نادری بود که پس از بررسی 276 اثر ارسالی به دبیرخانه  14 اثر را بدون اولویت انتخاب کردند.

اسامی منتخبین به شرح  زیر است:

* بخش نمایشی و استندآپ
1-مهران میرزایی ومیثم هرندی/ گرگان
2-داوود پارسا / گچساران
3- بیتا مرادی / کرمانشاه
4-هومن  ایرانمنش / مازنداران
5- کاظم وفادار شوشتری /  خوزستان
6- اسد عزیزی از کرمانشاه


* بخش عروسکی و کودک
1-فائزه عجملو / تهران
2- غزل شاه آبادی / کرمانشاه
3- مارال خدادادی/ خوزستان
4- مهرناز فرجی / خوزستان
5- پوریا امامی / اصفهان
6- یسنا امدادی / کرمان
7- الینا بازوندی / مشهد
8- ژینا احمدی / کرمانشاه

یادآور می شود؛ جوایز دیگر برگزیدگان شهرستان ها برای آنان، ارسال خواهد شد.همچنین نتایج برندگان نیز پس از اتمام جشنواره و بررسی داوران اعلام شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران