در حال بارگذاری ...
دبیرسی و دومین دوره خبر داد:

جشنواره تئاتر استانی زنجان اواخر آذرماه برگزار می‌شود

دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان زنجان از برگزاری این جشنواره در روزهای پایانی آذرماه خبرداد.

حسین نجفی ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ایران تئاتر در زنجان گفت جشنواره سی و دوم تئاتر استان زنجان طبق فراخوان منتشر شده در تیرماه سال جاری ، قرار بود ۲۷ الی ۳۰ آبان ۹۹ در زنجان برگزار شود ولی به علت شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز شهرستان‌های استان زنجان و با تصمیم گیری و دستور ستاد مقابله با کرونای استان هنرمندان تئاتر از تولید نمایش باز ماندند و این جشنواره در تاریخ مقرر برگزار نشد.

دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان زنجان همچنین گفت : طبق تصمیم گیری شورای سیاست‌گذاری تئاتر استان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بر این شدیم که بستری برای برگزاری این جشنواره فراهم کنیم که با شرایط موجود مجازی و غیر حضوری برگزار شدن این جشنواره تنها راه ممکن بود و با تغییر در رویه برگزاری جشنواره متقاضیان شرکت در جشنواره امسال می‌توانند فیلم  آثاری را که در گذشته تولید و اجرا کرده‌اند بعد از تکمیل فرم ثبت نام به دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر استان زنجان ارائه دهند.
نجفی افزود مهلت ثبت نام و ارائه فیلم آثار تا پایان وقت اداری ۲۵ آذر ماه است و جشنواره و داوری آثار به صورت ارزیابی از روی فیلم توسط هیات داوران ۲۷الی۲۹ آذرماه خواهد بود و ۳۰ آذرماه اختتامیه این جشنواره برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد

برای طرح تئاتر شهر زنجان، 80 میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد

برای طرح تئاتر شهر زنجان، 80 میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته است

محمدمهدی اسماعیلی در سفر به زنجان و در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر این شهر، از اختصاص بودجه 80 میلیارد تومانی برای ساخت تئاتر شهر زنجان خبر داد و خواستار تکمیل هر چه زودتر این پروژه شد.

|

با حضور هنرمندانی از 7 استان

نخستین جشنواره آیینی سنتی ترک‌زبانان کشور در زنجان آغاز شد
با حضور هنرمندانی از 7 استان

نخستین جشنواره آیینی سنتی ترک‌زبانان کشور در زنجان آغاز شد

نخستین جشنواره آیینی سنتی ترک‌زبانان کشور با حضور هنرمندانی از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، همدان، قم و قزوین عصر یکشنبه ۲۷ مهر در زنجان آغار به کار کرد.

|

نظرات کاربران