در حال بارگذاری ...
با اعلام رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره استانی تئاتر گیلان؛

داوران سی و دومین جشنواره استانی تئاتر گیلان معرفی شدند

فیروز فاضلی با اشاره به برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر گیلان از روز دوشنبه (۲۴ آذر)، گفت: نادر برهانی مرند، اتابک نادری و سید وحید فخرموسوی، هیات داوران سی و دومین جشنواره استانی تئاتر گیلان را تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گیلان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه جشنواره امسال به دلیل شرایط خاص حاکم بر جامعه ناشی از شیوع ویروس کرونا، بدون حضور تماشاگر و تنها با حضور تعداد محدودی از اعضای گروه‌های شرکت کننده و تیم اجرایی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: با پیگیری همکاران ما، امکان تماشای آنلاین اجراهای جشنواره فراهم شده است.

 وی تصریح کرد: پخش زنده اجراها از تارنمای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و سایت آپارات برای عموم مردم و علاقه‌مندان قابل مشاهده است.

فاضلی با بیان اینکه نمایش‌های ۹گانه جشنواره سی و دوم در سالن‌های وارش، رحمدل و نارون به‌روی صحنه می‌روند، افزود: سانس صبح ساعت 10 و سانس‌های عصر ساعت 14 و 16 اجرا می‌شود.

 فاضلی در ادامه از برگزاری مراسم اختتامیه سی و دومین جشنواره استانی تئاتر گیلان،رأس ساعت 20 روز چهارشنبه (26 آذرماه 1399) در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیا(ص) رشت خبر داد و اظهار کرد: همزمان با این مراسم، اختتامیه سومین دوره جشنواره نمایشنامه‌نویسی آموزشگاه‌های آزاد هنری استان گیلان با محوریت بزرگداشت استاد «حبیب پوریوسفی» نیز برگزار خواهد شد.

سی و دومین جشنواره تئاتر گیلان از 24 تا 26 آذر ماه در رشت برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

با پایان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان، نمایش صحنه‌ای «پا برهنه در بهشت» به کارگردانی رضا فتوت‌خواه و نمایش‌های خیابانی «مجسمه» به کارگردانی میلاد حسین‌زاده و «آخرین نفس» به کارگردانی آرزو علیپور، به جشنواره تئاتر مناطق فجر معرفی شدند. هیئت داوران این رویداد، ...

|

با حضور مسئولان و جمعی از هنرمندان و خبرنگاران

پوستر دوازدهمین جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان رونمایی شد
با حضور مسئولان و جمعی از هنرمندان و خبرنگاران

پوستر دوازدهمین جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان رونمایی شد

پوستر دوازدهمین جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان که از 19 تا 22 مهر در این شهرِ گیلان برگزار خواهد شد، با حضور مدیران استان و شهرستان و جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه، رونمایی شد.

|

نظرات کاربران