در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر سی و یکمین دوره اعلام شد

برگزاری جشنواره تئاتر استان کردستان به‌صورت آنلاین

جزئیات برگزاری سی و یکمین جشنواره تئاتر استان کردستان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کردستان،دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان کردستان گفت: به دلیل پاندمی کرونا و وضعیت نارنجی در مرکز استان جشنواره سی و یکم تئاتر استان بصورت آنلاین برگزار می شود

 حشمت اله صیدی در جمع خبرنگاران رسانه های محلی که بصورت مجازی برگزار می شد گفت: به دلیل شرایط شیوع شدید کرونا در سنندج و بعضی از شهرهای استان کردستان سی و یکمین جشنواره استان بصورت آنلاین و در فضای مجازی برگزار می شود.

وی افزود: به منظور قدردانی از زحمات و تلاش های پرستاران، پزشکان  و کادر درمان استان و همچنین محافظت از هنرمندان در این شرایط کرونایی، اولویت برگزارکنندگان سی و یکمین جشنواره استان استفاده از پلتفرم های فضای مجازی خواهد بود.

وی اضافه کرد: فیلم آثار نمایشی شرکت کننده در جشنواره در محل تالار فروردین مجتمع فجر با رعایت پروتکل های بهداشتی برای داوری با حضور هیات داوران و تنها کارگردان نمایش ها ارائه خواهد شد.

صیدی در خصوص تاریخ برگزاری جشنواره یادآور شد: آثار نمایشی در روزهای دوشنبه و سه شنبه اول و دوم دی ماه سالجاری توسط هیات داوران داوری و آیین اختتامیه جشنواره نیز در روز چهارشنبه مورخ سوم دی ماه در تالار فروردین مجتمع فجر با رعایت نکات بهداشتی برگزار خواهد شد.

دبیر سی و یکمین جشنواره استان کردستان در خصوص نحوه نمایش آثار برای مردم و علاقه مندان  به تئاتر صحنه ای، اظهار داشت: آثار بصورت سی دی (CD)  و همچنین از طریق تلویزیون اینترنتی کوردمی به آدرس http://Www.kurdme.com بصورت آنلاین به نمایش گذاشته می شود.

سی و یکمین جشنواره تئاتر استان کردستان به دبیری حشمت اله صیدی شهردار فرهنگ دوست سنندج اول و دوم دی ماه سالجاری در سنندج برگزار می شود.

 




مطالب مرتبط

ساسان شکوریان، کارگردان نمایش «شاماران»:

سازمان تئاتر می‌تواند هنرمندان کشور را منسجم کند
ساسان شکوریان، کارگردان نمایش «شاماران»:

سازمان تئاتر می‌تواند هنرمندان کشور را منسجم کند

ساسان شکوریان که نمایش «شاماران» را از بهبهان به تماشاخانه سنگلج تهران آورده، معتقد است برای ساماندهی فعالیت‌ هنرمندان سراسر کشور، راه‌اندازی سازمان تئاتر ایران، امری ضروری است.

|

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

با پایان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان، نمایش صحنه‌ای «پا برهنه در بهشت» به کارگردانی رضا فتوت‌خواه و نمایش‌های خیابانی «مجسمه» به کارگردانی میلاد حسین‌زاده و «آخرین نفس» به کارگردانی آرزو علیپور، به جشنواره تئاتر مناطق فجر معرفی شدند. هیئت داوران این رویداد، ...

|

پس از رقابت 10 نمایش صحنه‌ای و خیابانی

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر معرفی شدند
پس از رقابت 10 نمایش صحنه‌ای و خیابانی

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر معرفی شدند

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر، پنجشنبه 25 آبان به کار خود پایان داد و با رای داوران، نمایش‌های صحنه‌ای «خَن» به کارگردانی روح‌الله خدامی و «شازو» به کارگردانی قحطبه فخرایی و نمایش خیابانی «به سرعت‌گیر نزدیک می‌شوید» به کارگردانی حمید ظریف‌خواه به جشنواره تئاتر ...

|

نظرات کاربران