در حال بارگذاری ...
معرفی هیات انتخاب آثار بخش خیابانی جشنواره سردار آسمانی

هیات انتخاب آثار بخش خیابانی جشنواره سردار آسمانی معرفی شدند

محسن سلیمانی فارسانی، فاطمه رادمنش و بابک دقیقی به عنوان هیئت انتخاب آثار بخش خیابانی جشنواره سردار آسمانی انتخاب شدند.

به گزارش تئاتر کرمان، محسن سلیمانی فارسانی، فاطمه رادمنش و بابک دقیقی به عنوان هیئت انتخاب آثار بخش خیابانی جشنواره سردار آسمانی انتخاب شدند.

محسن سلیمانی فارسانی، کارشناس هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای نمایشی نویسنده، کارگردان و بازیگر است.

وی علاوه بر نویسندگی نمایش‌های «غم وشادی بر بلندا»، «سکوت سنگین خاکستری»، «فرزندان باغ انار»، «حکم هبوط» طی سالها فعالیت کارگردانی آثاری چون «غم وشادی بر بلندا»، «مهتاب برزمین»، «واگویه های مریم»، «جهت فروش»، «چرخ چوبی»، «پیوند آسمانی»، «ققنوس» را نیز بر عهده داشته است.

سلیمانی فارسانی علاوه کارگردانی و نویسندگی در آثاری چون «شکسپر خون»، «توبه نمی کنم»، «واگویه های مریم»، «چه زود زمستون میشه»  به ایفای نقش نیز پرداخته است.
همچنین لازم به ذکر است سلیمانی فارسانی پیش از این مدیر سه  دوره دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر، مدیر چهار دوره دبیرخانه تئاتر دفاع مقدس و مقاومت، سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و رئیس انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان تهران بوده است.

فاطمه رادمنش، کارشناس ارشد بازیگری از دانشگاه تربیت مدرس است و طی سالها به عنوان نویسنده، کارگردان  و بازیگر فعالیت کرده و کارگردانی نمایشهایی چون «دوشیزگان باغ لیمو»، «لولی»، «نوازش جوجه تیغی»، «دریابان»، «خانه من » را بر عهده داشته است.

وی برنده دیپلم افتخار و تندیس بازیگری در دوره‌های سی و سوم و سی و چهارم جشنواره بین المللی تئاتر فجر  بوده و جوایز نویسندگی، کارگردانی و بازیگری از جشنواره های تئاتر مقاومت، تئاتر شهر مریوان، خمسه، بانوان را کسب کرده است.

بابک دقیقی که از نویسندگان  و کارگردانان فعال استان کرمان است، کارگردانی بیش از 18 اثر نمایشی از جمله «بهار دیده» نوشته مهدی پوررضائیان، «کارنامه بندار بیدخش»، «گاهی بخنددرآکولا»، «پرندگان بی پر»، «ُلعبت بازی در نیم ترنج پته کرمان»، «واگویه های شمر»، «خاطرات عامیانه»، «رقص مادیان ها» را بر عهده داشته است.
وی همچنین در کارنامه هنری خود نگارش نمایشنامه های «در ساحت تو»، «ارتش اعدامیان»، «در یک سه‌شنبه تاریک»، «گاهی بخنددراکولا»، «پرندگان بی پر» و «خاطرات عامیانه» را به ثبت رسانده است.

گفتنی است، دومین جشنواره سردار آسمانی با حمایت بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و به دبیری امیرحسین شفیعی در قالب سه بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی، بخش صحنه‌ای و خیابانی از ۱۰ تا ۱۵ دی ماه در کرمان برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

گفت‌و‌گو با کارگردان کرمانی که با هنرمندان توان‌یاب نمایش کار می‌کند

محسن میرزایی: تئاتر معلولین برای جامعه آگاهی‌بخش است
گفت‌و‌گو با کارگردان کرمانی که با هنرمندان توان‌یاب نمایش کار می‌کند

محسن میرزایی: تئاتر معلولین برای جامعه آگاهی‌بخش است

محسن میرزایی هنرمندی که تجربه کار با معلولین را دارد بر این باور است که تئاتر معلولین برای جامعه آگاهی‌بخش است و در این مسیر، هم مخاطبان در جریان زندگی این افراد قرار می‌گیرند و هم هنرمندان معلول با حضور در اجتماع، مطالبه‌گری را می‌آموزند.

|

نگاهی به نمایش «کلاه شما قاضی»

موفقیتی برای محسن میرزایی و تئاتر کرمان
نگاهی به نمایش «کلاه شما قاضی»

موفقیتی برای محسن میرزایی و تئاتر کرمان

مریم امانی: معرفت‌شناسی پوزیتویستی در تحلیل پدیده­‌های انسانی به ابعاد درونی و ذهنی انسان بی­‌توجه بود؛ اما رویکردهای تحلیل گفتمان برآنند که گفتمان‌ها هم دانش و هم تعاملات اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران