در حال بارگذاری ...
برگزاری کارگاه طرح و ایده تئاتر با حضور محمد حسین ناصربخت

برنامه‌های روز ششم جشنواره تئاتر مقاومت

برنامه‌های پخش آنلاین ششمین روز هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت در بخش‌های صحنه‌ای، دانشجویی، کودک و نوجوان و مهمان به همراه کارگاه آموزشی و نشست‌های تحلیل و بررسی نمایش‌های شرکت‌کننده اعلام شد.

به گزارش ایران تئاتر هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت ششمین روز خود را امروز یکشنبه 30 آذرماه با پخش آنلاین نمایش‌ها در بخش‌های صحنه‌ای، دانشجویی، کودک و نوجوان، مهمان و خیابانی به همراه برپایی کارگاه آموزشی و نشست‌های تحلیل و بررسی نمایش‌های شرکت‌کننده برگزار می‌کند.
در بخش صحنه‌ای ششمین روز از برنامه‌های هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، نمایش‌های «و ناگهان باران» به نویسندگی احسان روحی و کارگردانی مهدی صفی آبادی از «خرمشهر»، «یک قاب، هزار خاطره» به نویسندگی منوچهر اکبرلو و کارگردانی حمیدرضا ملاحسنی از «تهران» و نمایش «نقطه آبی در میان حافظه ای کبود» به نویسندگی وحید آبرود و کارگردانی پاشا بدرود از «یزد» از سایت تیوال پخش می‌شوند.
همچنین در بخش دانشجویی امروز، نمایش‌های «فریاد خاموش» به نویسندگی محمدرضا عطایی فر و کارگردانی محمدهادی عطایی از «دانشگاه علمی کاربردی 46 تهران» و «روزهای خاکستری» به نویسندگی حسین بنیان و کارگردانی میثم مرادی از «دانشگاه علمی کاربردی 46 تهران» به صورت آنلاین پخش می‌شود.
در ادامه برنامه‌های ششمین روز هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت نیز نمایش «خون رقصه» به نویسندگی و کارگردانی «رضا صابری» از «مشهد»  در بخش مهمان پخش می‌شود.
نمایش‌ «به مرور زمان» به نویسندگی حسن حاجت پور و کارگردانی حسین اسدی از «خارک» هم در بخش کودک و نوجوان پخش خواهد شد.
علاقه‌مندان برای تماشای آثار بخش‌های صحنه‌ای ، دانشجویی، مهمان و کودک و نوجوان می‌توانند از ساعت 12 تا 24 هر روز در روزهای برگزاری جشنواره به سایت تیوال مراجعه کنند.

بخش خیابانی این دور از جشنواره هم در سومین روز اجراهای خود امروز یکشنبه 30 آذرماه با پخش آنلاین نمایش‌های «بازمانده» به نویسندگی و کارگردانی هادی کیانی از «خمینی شهر» ساعت 14:00، نمایش «لطفا از من فیلم بگیرید» به نویسندگی و کارگردانی مرجان کرمی از «مرکزی» ساعت 14:30 ، نمایش «ژنرال خورشید» به نویسندگی و کارگردانی سعید خیراللهی از «دهلران» ساعت 15:00 ، نمایش «مجلس حماسه خوانی نفر ششم» به نویسندگی امیر دهقانی و کارگردانی حسین برقی نژاد از «تهران» ساعت 15:30 ، نمایش «سالها پس از آن واقعه» به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی از «ملایر» ساعت 16:00 و نمایش «پوستهای حساس» به نویسندگی فرشته حسینی و کارگردانی آرزو بلوچ جعفری از «کرمان» ساعت 16:30 از سایت تیوال پخش می‌شوند.
 کارگاه طرح و ایده تئاتر خیابانی هم امروز با تدریس دکتر محمد حسین ناصربخت از ساعت 19:30 تا 20:30 برگزار و به صورت آنلاین پخش می‌شود.
ششمین جلسه از نشست‌های تحلیل و بررسی نمایش‌های شرکت‌کننده در هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت نیز به‌صورت آنلاین (برخط) در روزهای برگزاری جشنواره، از ساعت ۲۱ تا ۲۳ با حضور منتقدان و کارشناسان تئاتر کشور برگزار می‌شود.
هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت با دبیری حمید نیلی و به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح از ۲۵ آذر تا دوم دی‌ماه به دو شیوه زنده و آنلاین برگزار خواهد شد.
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران