در حال بارگذاری ...
با آرای هیات داوران چهارمین دوره منطقه آزاد اروند

«چهارشنبه‌های غم انگیز» و «چگونه بمیرم که مرا دوست داشته باشید» به جشنواره فجر معرفی شدند

دو نمایش صحنه ای «چهارشنبه های غم انگیز» به کارگردانی ندا اعتمادی کیا و «چگونه بمیرم که مرا دوست داشته باشید» به کارگردانی پژمان مهراب پور، از منطقه آزاد اروند به جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از منطقه آزاد اروند، شامگاه گذشته آئین پایانی این جشنواره با اعلام نفرات برگزیده در حالی به کار خود پایان داد که به دلیل همه گیری بیماری کرونا ویروس بدون تماشگر و تنها با حضور گروه های شرکت کننده ، دبیر سی و نهمین جشنواره فجر، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مسئولین فرهنگی منطقه از جمله معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند و مدیرتوسعه فرهنگی هنری این سازمان، هیأت داوران و دبیر چهارمین جشنواره استانی تئاتر منطقه آزاد اروند، برگزار شد.

چهارمین جشنواره استانی تئاتر منطقه آزاد اروند با گرامی داشت به نام و یاد مرحوم استاد « علی غلامی» مزین شده بود که برگزیدگان توسط هیأت داوران به شرح زیر معرفی و از آنها تقدیر شد:
بخش طراحی بروشور

دیپلم افتخار و جایزه نقدی تعلق گرفت به فاطمه اعتمادی کیا برای طراحی بروشور نمایش « چهارشنبه های غم انگیز»

بخش نورپردازی

دیپلم افتخار و جایزه نقدی تعلق گرفت به آقایان علی عباسیه و شهرام پورعسگر برای نمایش «حلقه های نامحسوس»

بخش موسیقی

دیپلم افتخار و جایزه نقدی جهت تقدیر تعلق گرفت به علی بدوی برای نمایش « صدسال قرنطینگی» و برگزیده این بخش علی بدوی برای نمایش « ناگهان باران».

 بخش طراحی صحنه

دیپلم افتخار و جایزه نقدی تعلق گرفت به احمد مسافری برای نمایش « صد سال قرنطینگی».

بخش بهترین بازیگر زن

دیپلم افتخار و جایزه نقدی رتبه سوم تعلق گرفت به هدی جوهریان برای نمایش « صد سال قرنطینگی»، رتبه دوم هاجر جان نژاد برای نمایش« چهارشنبه های غم انگیز» و رتبه نخست آمنه پورحسینی برای نمایش« چگونه بمیرم که مرا دوست داشته باشید».

بخش بازیگری مرد

دیپلم افتخار و جایزه نقدی رتبه سوم تعلق گرفت به محمد امین قلمی برای نمایش« چهارشنبه های غم انگیز»، رتبه دوم مشترکا به شهرام پورعسگر برای نمایش « حلقه های نامحسوس» و مسعود بغلانی برای نمایش « چگونه بمیرم که مرا دوست داشته باشید» و در نهایت مقام نخست احمد مسافری برای نمایش« صد سال قرنطینگی».

بخش نویسندگی

دیپلم افتخار و جایزه نقدی رتبه سوم تعلق گرفت به شهرام پورعسگر برای نمایش « حلقه های نامحسوس»، رتبه دوم ندا اعتمادی کیا و علی رستگار برای نمایش «چهارشنبه های غم انگیز» و مقام نخست آمنه پورحسینی و پژمان مهراب پور برای نمایش « چگونه بمیرم که مرا دوست داشته باشید».


 بخش کارگردانی

دیپلم افتخار و جایزه نقدی رتبه سوم تعلق گرفت به شهرام پورعسگر و علی عباسیه برای « حلقه های نامحسوس» و احمد مسافری برای نمایش « صدسال قرنطینگی»، رتبه دوم ندا اعتمادی کیا برای « چهارشنبه های غم انگیز» و رتبه نخست پژمان مهراب پور برای نمایش« چگونه بمیرم که مرا دوست داشته باشید».

آثار منتخب

 دو اثر منتخب جهت معرفی به جشنواره بین المللی تئاتر فجر بدون ترتیب «چهارشنبه های غم انگیز» به کارگردانی ندا اعتمادی کیا و «چگونه بمیرم که مرا دوست داشته باشید» به کارگردانی پژمان مهراب پور، مشخص شدند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با یکی از مدرسان کارگاه‌های آموزشی جشنواره فجر42

سعید ذهنی: کارکرد موسیقی در تئاتر، فقط تشدید عواطف نیست
گفت‌وگو با یکی از مدرسان کارگاه‌های آموزشی جشنواره فجر42

سعید ذهنی: کارکرد موسیقی در تئاتر، فقط تشدید عواطف نیست

سعید ذهنی، آهنگساز و مدرس موسیقی که در چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، کارگاهی آموزشی با عنوان «کارکردهای موسیقی در تئاتر» برگزار کرد، استفاده از موسیقی برای تشدید عواطف را دم‌دستی‌ترین کارکرد آن در هنرهای نمایشی دانست. او در همین راستا، بر ضرورت شناخت آهنگساز ...

|

با حضور معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

برگزیدگان دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی «شهروند» معرفی شدند
با حضور معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

برگزیدگان دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی «شهروند» معرفی شدند

مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی «شهروند» شنبه بیست و دوم مهرماه با حضور معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران ارشد استان گیلان در سالن حزین لاهیجی دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار شد.

|

نظرات کاربران