در حال بارگذاری ...

پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان به پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

پانزدهمین جشنواره به نام این شهر به ثبت می‌رسد تا نام اصفهان همچنان قرین با افتخارات بزرگ فرهنگی و هنری باشد. اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان امیدوار است با برگزاری این جشنواره‌ها نقش موثری را در تحقق اهداف بزرگ فرهنگی کشور ایفا نماید و بتواند بستر مناسبی را برای رشد و تکامل شخصیت کودک و نوجوان فراهم سازد

سید علیرضا حسینی مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اصفهان به پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان پیام داد.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از ستاد خبری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، متن این پیام به شرح زیر است:
اصفهان، نقطه آغاز پرواز است. پروازی با شکوه و ستودنی به جایگاه رفیع هنر و دانش و گویی نیایش خالق زیبائی‌ها در جز جز آثار هنری وتاریخی این شهر تجلی یافته است. از این روست که شهر ما از دیرباز تاکنون شهرتی جهانی داشته است و امروز نیز مقصود هنرمندان سراسر گیتی است.جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان یکی از رویدادهای بزرگ هنری است که تاکنون دو دوره آن در اصفهان برگزار شده است و هرگاه سخنی از آن به میان می‌آید نام و یاد این نگارستان همیشه زیبای هنر و اندیشه را در ذهن ها تداعی می کند و به راستی هنر همای سعادتی است که در هر آسمانی به پرواز درآید آن آسمان پاک و بی‌آلایش خواهد شد و زیبائی‌هایش وصف ناپذیر آن سان که گویی با بال هنر می‌توان پرواز بی فرود را شاهد بود. ما بر آنیم که از شاخسار همیشه سبز هنر تئاتر کودک و نوجوان ثمره دانایی و هوشیاری برگیریم. چرا که تئاتر کودک و نوجوان در فرآیند رشد و تکامل چندین ساله خود به مرزهای نوینی رسیده است که از طریق آن سریعتر و مطمئن‌تر می‌توان به دنیای پر راز و رمز و ظریف کودکان راه یافت و آنان را در شکوفا کردن استعدادها و خلاقیت ها یشان یاری کرد. بر اساس تصمیماتی که امسال اتخاذ گردید شهر ما در یک دوره سه ساله دیگر برگزار کننده جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان خواهد بود و جای بسی خوشحالی است که امسال پانزدهمین جشنواره به نام این شهر به ثبت می‌رسد تا نام اصفهان همچنان قرین با افتخارات بزرگ فرهنگی و هنری باشد.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان امیدوار است با برگزاری این جشنواره‌ها نقش موثری را در تحقق اهداف بزرگ فرهنگی کشور ایفا نماید و بتواند بستر مناسبی را برای رشد و تکامل شخصیت کودک و نوجوان فراهم سازد.