در حال بارگذاری ...
در آیین اختتامیه سی و دومین جشنواره تئاتر خوزستان مطرح شد:

برگزاری جشنواره به صورت مجازی مخاطبان بیشتری به همراه داشت

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آئین اختتامیه سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان از جذب مخاطب بیشتر جشنواره تئاتر استان خوزستان به شکل مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آئین اختتامیه سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان که به صورت مجازی از سایت جشنواره به آدرس www.t4oo.com پخش شد اعلام کرد: برگزاری جشنواره به صورت مجازی باعث جذب مخاطبان بیشتری از اقشار و سنین مختلف جامعه شد.

محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: امسال با توجه به اتفاق نامبارک ویروس کرونا در سطح جهان و با تلاشی که شما هنرمندان دوست داشتنی رشته گرامی و گرانسنگ تئاتر داشتید، فعالیت ها تعطیل نشد و تمامی فعالیت های نمایشی استان از یک فضای واقعی به یک فضای مجازی هدایت شد و طبیعی است که در این اتفاق، مخاطبان بیشتر جذب شدند و در این نوع هنر مردم از درون منازل و با طیف ها، اقشار و سنین مختلف توانستند به فعالیت های فرهنگی هنری متصل شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در خصوص برگزاری این دوره از جشنواره به صورت مجازی اظهار کرد: جشنواره امسال تئاتر استان خوزستان توانست فرصت بسیار خوبی برای این ارتباط باشد که به حمداله این ارتباط به شکل درستی در فضای مجازی و سایت جشنواره شکل گرفت و من بر خود لازم می دانم از همه هنرمندانی که زیرساخت برگزاری جشنواره به صورت مجازی را مهیا کردند و تلاش کردند تا جشنواره به این شکل و بسیار منظم برگزار شود سپاسگذاری کنم.

جوروند در آئین اختتامیه سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان افزود: همچنین از گروه هایی که در آغاز فعالیت خود را انجام دادند که به جشنواره راه پیدا کنند و به هر دلیل به جشنواره راه پیدا نکردند و همچنین هشت گروه نمایشی که به جشنواره راه پیدا کردند و آثار فاخر خود را ارائه کردند و هیئت محترم انتخاب آثار و هیئت داوران عزیز جشنواره که آثار را با دقت بررسی کرده و به نتایج خوبی دست پیدا کردند تشکر و قدردانی می کنم.

محمد جوروند در پایان ضمن تشکر از همه برگزارکنندگان جشنواره گفت: بر خود لازم می دانم از برادر عزیزم جناب آقای آریایی نیا معاونت محترم هنری سینمایی اداره کل، جناب آقای آرش سهرابی دبیر جشنواره و همکارن و عوامل ایشان در ستاد جشنواره تشکر و سپاسگذاری کنم. بدیهی است که همگی با همدلی دست در دست همدیگر دادید تا یک جشنواره موفق و خوب را برگزار کردید و بنده به سهم خودم از تلاش های شما عزیزان تشکر و سپاسگذاری می کنم و امیدوارم که روزهای بسیار خوب و سرشار از سلامتی و عزت را پیش رو داشته باشیم.

 

سی و دومین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری آرش سهرابی از 4 الی 6 دی ماه 1399 به صورت مجازی از سایت www.t4soo.com برگزار شد.




مطالب مرتبط

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» از اندیمشک، «سایلنت هملت؛ سایلنت» و «رسم‌الخط» اهواز و در بخش خیابانی نمایش «درد و ایده» از اهواز و نمایش «قهرمان غریب» از سوسنگرد به جشنواره منطقه‌ای ...

|

پژمان محراب‌پور، کارگردان شرکت‌کننده در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی مطرح کرد

مشکل رفت‌وآمد هنرمندان با پخش شدن جشنواره در سطح کشور
پژمان محراب‌پور، کارگردان شرکت‌کننده در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی مطرح کرد

مشکل رفت‌وآمد هنرمندان با پخش شدن جشنواره در سطح کشور

پژمان محراب‌پور، کارگردانی که با نمایش «دامادی قاسم» در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری حضور دارد، از برگزاری بخش‌هایی از این رویداد در شهرستان‌ها استقبال کرد و البته رفع مشکل رفت‌وآمد هنرمندان در سطح کشور را ضروری دانست.

|

نظرات کاربران