در حال بارگذاری ...
پیام مدیرعامل انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس به دومین دوره جشنواره

جشنواره «سردار آسمانی» به همت سربازان سنگر فرهنگ و هنر برگزار می‌شود

حمید نیلی مدیرعامل انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس به مناسبت برگزاری دومین جشنواره تئاترسردارآسمانی پیامی صادر کرد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس حمید نیلی درآستانه برگزاری دومین جشنواره سراسری تئاترسردارآسمانی ،پاسداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و سرداران شهید جبهه مقاومت،پیامی به شرح زیر صادر کرد.

"یالطیف"
عرصه مجاهدت و جهاد فی‌سبیل‌الله ، مرد میدانی می‌طلبد از جنس حماسه و غرور که در حیات و ممات خویش به‌عنوان اسوه‌ای حسنه، در کالبد زمان جاودانه شود و در همه اعصار الگوی رادمردان و آزادی‌خواهان باشد.
بی‌شک رفیق خوشبخت مولای مان و سردار شریف و آسمانی امت قهرمان و قهرمان‌پرورمان، حاج قاسم عزیز، یکی از این آزادی‌خواهان است که نام و یادش تا ابد همچون نگین عقیق سرخی بر خاتم سلیمانی ملک ایران‌زمین باقی خواهد ماند و همرزمان آن عزیز سعید، تا همیشه به ندای فلاح و رستگاری وی لبیک خواهند گفت.
و اینک به پاس نام و یاد این سردار شهید و دیگر سرداران جبهه مقاومت، جشنواره تئاتر سردار آسمانی به همت جمعی و مشارکت خودجوش سربازان حاج قاسم در سنگر فرهنگ و هنر برگزار می‌شود تا به‌وسیله هنر فاخر نمایش، خاطره و یاد این شهید عزیز در اذهان جاویدان بماند.

بدینوسیله از زحمات گرانقدر ستاد برگزاری جشنواره در تهران و کرمان صمیمانه قدردانی می‌نمایم و پاداش و اجر اخروی این تلاش‌ها را برای این عزیزان از خداوند متعال خواهانم.
دومین جشنواره سراسری تئاترآسمانی در سه بخش نمایش های صحنه ای،خیابانی و محیطی و نمایشنامه نویسی با مشارکت و حمایت انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران