در حال بارگذاری ...
معرفی برنامه امروز جشنواره

اجرای هفت اثر نمایشی در جشنواره تئاتر سردار آسمانی

جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در سومین روز اجراهای خیابانی میزبان پنج نمایش و در دومین روز اجراهای صحنه‌ای میزبان دو نمایش می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر دومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی که از ۱۰ دی ماه فعالیت خود را در استان کرمان آغاز کرده امروز ۱۲ دی ماه میزبان دو اثر نمایشی در بخش صحنه‌ای و ۵ نمایش خیابانی خواهد بود.
در بخش خیابانی، نمایش نامه‌ای برای قاسم به کارگردانی روح الله اریس از کرمان ساعت ۱۵ و نمایش عروسی جنگ به کارگردانی مرضیه ذاکری از کرج ساعت ۱۵:۳۰ در محوطه مجموعه فرهنگی گلستان امین شهرستان رفسنجان به اجرا در می‌آیند. همچنین نمایش انگشتری به کارگردانی نسا سلیمانی از خمینی شهر ساعت ۱۶، نمایش سرباز سردار به کارگردانی امین پورمند از ساری ساعت ۱۶:۳۰  و نمایش عروسی جنگ به کارگردانی مرضیه ذاکری از کرج ساعت۱۷ در محوطه مجموعه شهرزاد شهرستان رفسنجان اجرا می‌شوند.
در بخش صحنه‌ای نیز نمایش وقتی ماهیچه‌ها سنگ می‌شوند به کارگردان کیانوش احمدی از تهران ساعت ۱۶:۳۰ و ۱۹ در مجموعه تئاتر شهر تالار فردوسی شهرستان سیرجان و نمایش ایستاده چون سرو به تماشای خورشید به کارگردانی مرتضی اسدی مرام از کرمانشاه ساعت ۱۵ و ۱۸ در پلاتوی فرهنگسرای شورای شهر شهرستان سیرجان میزبان علاقه‌مندان و مخاطبان جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی خواهند بود.
همچنین در بخش تئاتر سیار هم نمایش سرباز به کارگردانی پژمان شاهوردی ساعت ۱۶ در روستای ده زیار اجرا می‌شود.
گفتنی است، دومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی به حمایت بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تا ۱۵ دی ماه در قالب سه بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی، صحنه‌ای و خیابانی در استان کرمان برگزار می‌شود.




نظرات کاربران