در حال بارگذاری ...
امروز جمعه در تالار وحدت همزمان با پخش آنلاین

مستند نمایش «سرباز» ویژه عکاسان به صحنه می‌رود

مستند نمایش «سرباز» به تهیه‌کنندگی بنیاد رودکی و کارگردانی حسین پارسایی روز جمعه -دوازدهم دی‌ماه - با اجرای ویژه برای «عکاسان خبری» روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر  همزمان با اولین سالگرد عروج سردار سلیمانی تالار وحدت میزبان مستند نمایش سرباز است‌؛ اجرایی که مبتنی بر سویه‌های زیستی و مقاومتی سردار سلیمانی، به عنوان اسوه ملی مقاومت است.
مستند نمایش سرباز از روز جمعه ۱۲ دی‌ماه به مدت پنج شب و از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به صورت آنلاین از طریق تلویزیون تعاملی لنز و با تعداد محدودی میهمان با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در تالار وحدت اجرا می‌ شود.

این مستند از هفت اپیزود نمایشی و برخوردار از جلوه های ویژه فنی و بصری تشکیل شده است و قطعه پایانی با عنوان «حالا که می روی»  با صدای محمد معتمدی اجرا می شود.

عکاسان رسانه‌ها می‌توانند درخواست خود را به روابط‌عمومی بنیاد رودکی و شماره ۰۹۳۳۴۳۳۴۵۲۷ ارسال کنند.

مستند نمایش سرباز به همت بنیاد فرهنگی هنری رودکی و مشارکت و همراهی مرکز هنرهای نمایشی و گروهی از هنرمندان تئاتر به صورت برخط (آنلاین) و با تعداد محدودی تماشاگر، با رعایت پروتکل های بهداشتی از ۱۲ تا ۱۶ دی ماه در تالار وحدت اجرا می‌شود.

سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت صبح روز جمعه ۱۳دی‌ماه سال ۹۸ در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران