در حال بارگذاری ...
ساغر عزیزی در گفت وگو با ایران تئاتر مطرح کرد:

بزودی در نمایش «کمان ابرو» بازی می‌کنم

عزیزی گفت:در نمایش موزیکال کمان ابرو به کارگردانی حمید ابراهیمی در نقش زن سبز پوش بازی می‌کنم.

ساغر عزیزی بازیگر با سابقه تئاتر که حضور موفقی در صحنه داشته است در گفت‌وگو با ایران تئاتر در باره فعالیت‌های جدید تئاتریش گفت : مدتی است که با همکاری با حمید ابراهیمی در تمرینات نمایش «کمان ابرو»  به عنوان بازیگر  حضور دارم. این نمایش یک کار نمادین و شعر گونه است و به مسائل زنان می‌پردازد و قرار است بعد از تثیبت شرایط کرونا نمایش روی صحنه اجرا شود.

این بازیگر درباره سایر مختصات نمایش«کمان ابرو» گفت:من در این نمایش نقش زن سبز پوش را بازی می‌کنم .این نمایش سه شخصیت زن دارد و کارگردان این سه زن را نمادی از کل ایران به نمایش در آورده است.نام زن‌ها بر اساس رنگ پرچم ایران بانوی سفید پوش،زن قرمز پوش و سبز پوش انتخاب شده است. کار ویژگی‌های موزیکال دارد و  جنبه‌های شعر گونه متن بسیار پر رنگ است.در این نمایش تبسم هاشمی و ماریه ماشاللهی نیز بازی دارند.

این کارگردان درباره اجرای نمایش به صورت آنلاین در فضای مجازی متذکر شد:در این شرایط شیوع کرونا اجرای نمایش به صورت صحنه ایی کار دشواری است.البته روح تئاتر با اجرایش در صحنه معنا پیدا می‌کند،اما برای اینکه زیاد مردم از تئاتر دور نشوند و انگیزه بین اهالی تئاتر برای کار کردن باقی بماند اجرای نمایش در فضای مجازی پذیرفتنی است .

وی در باره این پرسش که در سال‌های اخیر در تئاتر و تلویزیون نقش‌های تاریخی زیادی بازی کرده است و چالش‌های ایفای نقش‌های تاریخی گفت:بازی در نقش‌های تاریخی چه در تئاتر و چه در تلویزیون از سایر نقش‌ها کار بیشتری می‌برد.درسریال معمای شاه به کارگردانی محمد رضا ورزی نقش فرح دیبا را از 18 سالگی تا 42 سالگی را بازی کردم .نقشی چالش برانگیز و جذاب از یک شخصیت معاصر ایران.تلاش کردم با نگاهی واقع گرایانه و تحقیق و پژوهش این نقش را به درستی ایفا کنم و برای اینکه چهره‌ام به چهره فرح دیبا نزدیک شود،روزانه گریم سنگین و پرحجمی روی چهره ام انجام می‌شد.معتقدم سریال معمای شاه با نگاهی منطقی  واقع گرا بخشی از تاریخ معاصر ایران را روایت کرده است.در تئاتر من در سال‌های گذشته نقش‌های موفق تاریخی را در نمایش‌هایی نظیر راه مهر راز سپهر به کارگردانی شکرالله خدا گودرزی بازی کرده‌ام. معتقدم در تئاتر که کامل ترین هنر نمایشی است، بازیگر امکان ارتباط بی واسطه با مخاطب را به دست می‌آورد.من همیشه از پیشنهادات خوب کاری تئاتری استقبال می‌کنم.

ساغر عزیزی بازیگر با سابقه تئاتر و تلویزیون که سابقه همکاری با بزرگانی نظیر داود میر باقری ، پری صابری و گودرزی را در کارنامه کاریش دارد  و یک کارگردان موفق و متفکر فیلم‌های کوتاه،مستند و داستانی است.رشته تحصیلی ساغر عزیزی کارگردانی سینما است و از سال ۱۳۷۸ با بازی در فیلم سینمایی رنگ شب به کارگردانی محمد علی سجادی به طور حرفه‌ای پا به عرصه سینما گذاشت و پس از آن در نمایش‌ها ،سریال‌ها و فیلم‌های متعددی از قبیل:عطش، تانازی ،سایه ها-سال های مشروطه ،شهر دقیانوس ، معمای شاه ،لژیونر،راه مهر راز سپهر و دیوار شیشه ای ظاهر شده است.




نظرات کاربران