در حال بارگذاری ...
امیر غفارمنش بازیگر و کارگردان تئاتر در گفت‌وگو با ایران تئاتر عنوان کرد:

«رامین وژاله»را با تکیه بر نمایش‌های ایرانی روی صحنه می‌برم

غفارمنش گفت:نمایش ایرانی «رامین و ژاله» را بهار سال بعد روی صحنه اجرا می‌کنم.

امیر غفارمنش بازیگر و کارگردان با سابقه تئاتر در گفت وگو با ایران تئاتر درباره فعالیت‌های جدید کاریش عنوان کرد:به واسطه شیوع کرونا فعالیت‌های تئاتری نیمه تعطیل است و من در این مدت در چند سریال بازی کردم. اما قصد دارم بعد از تثبیت مهار کرونا در بهار سال بعد نمایش «رامین و ژاله» را روی صحنه ببرم. همچنین در تلاش هستیم نمایش «دراکولا»به کارگردانی پویا امینی که من در آن بازی دارم را روی صحنه ببریم. این نمایش قرار بود اسفند ماه سال قبل روی صحنه برود که به واسطه کرونا اجرایش به تعویق افتاد.

وی در باره مضمون و فضای نمایش «رامین و ژاله» عنوان کرد:نمایش رامین و ژاله فضای ایرانی مثل کار قبلیم«پری»دارد و منطبق بر الگوهای اجرایی نمایش‌های ایرانی است.نمایشی که اجراهای موفقی در تالار حافظ داشت و بسیار مورد توجه مخاطب قرار گرفت. نمایش بر اساس متن معروف رومئو و ژولیت نوشته و ایرانیزه شده است و حمید علی نژاد تهیه کننده این نمایش خواهد بود و برای تیم بازیگری «رامین و ژاله» از بازیگران خوب و مطرح تئاتری استفاده خواهم کرد .

  این کارگردان  درباره وجود تنوع نقشی در کارنامه کاریش گفت:قبل از بازی در نقش خاکستری سریال در مرز خوشبختی در چند سریال و تئاتر نقش آدم صاف و ساده و مهربان را بازی کرده بودم و دوست داشتم فاصله‌ای به وجود بیاورم.البته در این سال‌ها این تلاش پرداختن به طیف های مختلف شخصیتی را داشتم و در سریال های سعیدآقاخانی اغلب نقش مردان تنها و مجرد را بازی می‌کنم.

این بازیگر با تاکید بر لزوم داشتن اخلاق خوش و ارتباط گرفتن با دیگران برای یک بازیگر تاکید کرد:قبول دارم که در کارمان این میل ایجاد ارتباط با دیگران نیاز است. بارها به دلیل داشتن عدم چنین روحیه‌ای مدت‌ها منزوی شدم و کنج خانه نشسته‌ام و دوستان اندک خوبی که دارم نظیر محسن تنابنده و سعید آقاخانی و امیر جعفری همیشه این مواقع لطف داشته‌اند و به دادم رسیده اند.امیر جعفری هر وقت می رود مسافرت بعدش می آید به من سری می زند و بچه بامرامی است و دوستی بالغ بر بیست ساله ای و از دوران تئاتر داریم و با خودم می گویم امیر نان قلب مهربانش را می‌خورد. سعید آقاخانی معمولا هر سریالی که کارگردانی می کنند برای من نقشی دارد و به من لطف دارد.

 

امیرغفارمنش  سال‌ها است که در سطح اول بازیگری به خصوص طنز حضور جدی دارد و درکارهایی مثل ساعت خوش، سیب خنده، قصه های شبانه، همسایه ها، مرز خوشبختی ،چشم براه، دنیای شیرین، جادوی مهتاب، هفت گنج ، خوش نشینها و رستوران خانوادگی ، بیمار استاندارد ،در دسرهای عظیم و راه دررو به  ایفای نقش پرداخت ودو سال قبل هم نمایش پری را با موفقیت در تالار حافظ اجرا کرد. اوجزو نسل بازیگرانی است که کارشان را با ساعت خوش آغاز کرد و در کنار بازی در سریال های طنز در قالب نقش‌های جدی هم به بازی پرداخته است.

 

 

 




نظرات کاربران