در حال بارگذاری ...
با اجرای مراسمی در اردبیل :

گرامی داشت زنده یاد احمد فیضی برگزار شد

با برگزاری مراسمی در پلاتوی زنده یاد مجید واحدی زاده اردبیل ، یاد و خاطره استاد احمد علی نژاد(فیضی) از هنرمندان نام آشنای سینما، تئاتر و تلویزیون گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، با برگزاری مراسمی که به همت موسسه فرهنگی و هنری هفت برگ سبلان و با مشارکت بسیج هنرمندان استان در پلاتوی زنده یاد مجید واحدی زاده اردبیل برگزار شد، یاد و خاطره استاد احمد علی نژاد(فیضی) از هنرمندان نام آشنای سینما، تئاتر و تلویزیون گرامی داشته شد.

در این مراسم که با حضور تعدادی از پیشکسوتان تئاتر استان برگزار و به صورت زنده از فضای مجازی هم پخش شد، عبدالله بحرالعلومی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان و جاوید رخشانی، سید رضی محمودی، ولایت خوبدل، خداوردی خسروی، احمد پروستان و محمد فردین از هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر استان در مورد این هنرمند اردبیلی و ضرورت تکریم هنرمندان و فعالین تئاتری صحبت کردند.

 همچنین در این مراسم بخشی از نمایشنامه «زخم زیتون» نوشته شاهد مجتهد زاده اردبیلی به کارگردانی فرشید زبوری و با نقش خوانی شاهد مجتهد زاده و فرشید زبوری خوانده شد.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران