در حال بارگذاری ...
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک خبر داد:

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک از تمدید مهلت ارسال آثار به نمایشنامه نویسی بیست و ششمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، علی بازگیر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک با اعلام خبر فوق گفت: به سبب وجود آوردن فضا برای شرکت همه علاقه مندان در این رویداد هنری ملی و همچنین درخواست هنرمندان و با تصمیم دبیرخانه دائمی مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ تمدید شد.

وی با اشاره به شیوه جدید برگزاری این دوره از جشنواره افزود: این دوره از جشنواره با در نظر داشتن سلامتی هنرمندان و مخاطبان تئاتر به دلیل وجود بیماری کرونا با رویکرد نمایشنامه نویسی  برگزار می گردد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک خاطر نشان کرد: این جشنواره با همکاری و حمایت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و ضرورت توسعه و حمایت از ادبیات نمایشی و تدارک متون ادبی و همچنین تشویق به تولید آثار ماندگار با محوریت نقش اندیمشک و استان خوزستان در هشت سال دفاع مقدس از جمله اهداف برگزاری این دوره از جشنواره به صورت نمایشنامه‌نویسی است.

بازگیر گفت: علاقمندان و هنرمندان عرصه نمایشنامه نویسی می توانند آثار خود را با توجه به متن فراخوان منتشر شده به نشانی اندیمشک، کوی زیباشهر، خیابان شهید دلپذیر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۰۶۱-۴۲۶۵۴۰۶۳ و یا ۰۹۱۶۰۶۱۱۵۸۸ تماس حاصل نمایند.

نسخه PDF فراخوان بیست و ششمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ در بخش ضمائم همین خبر قابل دریافت است.




مطالب مرتبط

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، از اضافه شدن بخش بین‌المللی نمایشنامه‌نویسی و همچنین دعوت از گروه‌های نمایشی اقوام لر از کشور عراق به جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک خبر داد.

|

نظرات کاربران