در حال بارگذاری ...
سوسن پرور در گفت و گو با استودیو هشت:

ترجیحم این بود که تئاتر کار کنم

سوسن پرور بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفت و گو با استودیو هشت رادیو نمایش گفت: اگر شرایط اقتصادی به شکلی بود که تئاتر می توانست هزینه های زندگی را به دوش بکشد ترجیحم این بود که فقط تئاتر کار کنم .

به گزارش ایران تئاتر این بازیگر در ادامه در گفت و گو با استودیو هشت رادیو نمایش افزود : به نظر من تئاتر دنیایی دارد که محدود به بازیگری نیست و در پس آن عرفانی وجود دارد که فراتر از بازیگری است ، بنابراین اگر اختیار دست خودم بود و شرایط اقتصادی جوری بود که تئاتر می توانست هزینه های زندگی را به دوش بکشد من ترجیحم این بود که فقط تئاتر کار کنم هرچند که دوست داشتم تجربه مدیوم های سینمایی و تلویزیونی را هم داشته باشم.
وی درباره ورودش به دنیای بازیگری گفت:فکر می کنم سال ۷۳ وارد عرصه بازیگری شدم البته تمرکزم روی بازیگر شدن نبود ، همیشه در ذهنم اگر می خواستم خیلی به خودم جرات بدهم ، می گفتم شاید نویسنده شوم ،  بعد وارد دانشگاه شدم و لیسانس ادبیات نمایشی گرفتم اما در طی همین مدت واحدهای بازیگری داشتیم و در گروه های دانشجویی هم بازی می کردم و جایزه هایی گرفتم و در نتیجه همه این ها باعث تشویق شدنِ من به بازیگری شد ، در نهایت زمانی که موعد نوشتن پایان نامه ام رسید دیدم که کاملا میلم به بازیگری است و الان باید یک نمایشنامه بنویسم ، در آن موقع متوجه شدم که کاملا به سمت بازیگری تمایل پیدا کرده ام و از نویسندگی فاصله گرفته ام .
پرور ادامه داد : سینما ، تئاتر و تلویزیون با هم قابل مقایسه نیستند چون مدیوم های متفاوتی دارند .هوشمند کسی است که هر سه مورد را داشته باشد و در هر سه عالی باشد.
وی همچنین  در مورد ورود حس بازیگری به زندگی شخصی خود افزود ؛ من زیاد حوصله ندارم که در زندگی روزمره ام بازی کنم و شاید یکی از ایراداتم همین باشد که زیادی خودم هستم .
پرور درپایان در مورد موضوع برنامه که ، دوست دارید کدام یک از شخصیت های فیلم یا پویا نمایی واقعی شود و در اجتماع باشد ؟ ، گفت : دلم می خواهد رابین هود واقعی شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران