در حال بارگذاری ...
با نمایش 3 اثر در تیوال

سومین جشنواره ملی تئاتر آیات امروز آغاز به کار کرد
تماشای رایگان آثار جشنواره

سومین جشنواره ملی تئاتر آیات امروز با نمایش ۳ اثر در سایت تیوال به آدرس tiwall.com آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خراسان شمالی، در نخستین روز از این جشنواره 3 اثر نمایشی «باد سرخ» به کارگردانی «کریم  عظیمی ججین» از اردبیل، «قندخون» به کارگردانی «عبدالرضافتحی» از استان مرکزی و «برزخ اروی شاعره ی آتش» به کارگردانی «اصغرمرادی» از استان اصفهان از ساعت 10 صبح تا  شب12 برای علاقه مندان روی سایت تیوال بارگذاری شده است.

این گزارش حاکی است، در دومین روز از جشنواره نیز آثار نمایشی «مجلس شمرکشی» به کارگردانی «کیوان حبیبی» از استان قزوین، «میخواستم ببوسمت باران گرفت» به کارگردانی «محمدحسن زاده» از خراسان رضوی و «سپاسنامه هانیه و چند روایت متقاطع» به کارگردانی «مرتضی اسدی مرام» از استان کرمانشاه  روی سایت بارگذاری و برای علاقه مندان به نمایش گذاشته می شود.

بر اساس این گزارش، اثر نمایشی «برای عشق» به کارگردانی «امیر حسین جان نثار» از خراسان شمالی  نیز در روز جمعه، سوم بهمن برای علاقه مندان به نمایش گذاشته خواهد شد.

لازم به ذکر است، علاقه مندان می توانند با مراجعه به این سایت آثار را به صورت رایگان ببیند و آثار برگزیده پس از داوری در روز جمعه، سوم بهمن همزمان با آیین اختتامیه در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد اعلام  خواهد شد و این آیین علاوه بر شبکه استانی روی سایت تیوال tiwall.com برای علاقه مندان قابل مشاهده و پخش است.

گفتنی است؛  سومین جشنواره سراسری تئاتر آیات به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز هنرهای نمایشی کشور از  امروز آغاز فعالیت خود را در سایت تیوال آغاز کرد و این رویداد  تا سوم بهمن به میزبانی خراسان شمالی  ادامه دارد.

در این جشنواره قرار است 7 اثر نمایشی طی 3 روز با یکدیگر به رقابت می پردازند و آثار برگزیده از ساعت 10 صبح تا 12 شب  از طریق  سایت تیوال tiwall.com در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

 




نظرات کاربران