در حال بارگذاری ...
در سن 49 سالگی

ابراهیم اثباتی رییس هیئت مدیره انجمن موسیقی خانه تئاتر درگذشت

ابراهیم اثباتی نوازنده و آهنگساز شناخته شده عرصه موسیقی و نمایش پنجشنبه دوم بهمن ماه درگذشت.

به گزارش ایران تئاتر ابراهیم اثباتی رییس هیئت مدیره انجمن موسیقی خانه تئاتر، نوازنده دیوان، تنبور، سه تار و همسر نسیم ادبی بازیگر سینما و تئاتر بعد از سال‌ها مبارزه با بیماری سرطان در سن 49 سالگی درگذشت.
او آذرماه امسال به بیماری کرونا مبتلا شده بود و بعد از بهبود گفته بود: خوشبختانه توانستم این بیماری را مانند سرطان پشت سر بگذارم و حال جسمی‌ام خوب است. قرار است چند پروژه نمایشی را آغاز کنم اما فعلا درباره آن چیزی نمی‌گویم تا قطعی شود.
اثباتی سرپرست ارکستر "وصال یار" بود و آهنگسازی نمایش‌های زیادی  از جمله ؛ هفت شهر عشق" ،"بیژن و منیژه"،"شمس پرنده" ،"آنتیگونه"  به کارگردانی پری صابری،"شکفتن" به کارگردانی "جهانبخش سلطانی" ،"نگار" به کارگردانی "حسین فرخی"  ،"سوگ سیاوش" به کارگردانی "پری صابری"  ،"سوگ مهر" به کارگردانی "حجت علیخانی" ،"خسرو شیرین فرهاد" به کارگردانی "علی تقی رزاقی"  ،"قصه تلخ طلا" به کارگردانی "بهروز غریب‌پور"  ،"آهو یاهو" (سایه عروسکی) به کارگردانی "بهروز غریب‌پور"  ،"کنیزک من" به کارگردانی "مهدی شمسائی" ،"طبیب عشق" به کارگردانی "بابک محمدی"  و.....را در کارنامه هنری خود دارد. این هنرمند موسیقی را از سال‌های 64 با ساز تنبور آغاز کرده و برای چند فیلم سینمایی نیز آهنگ ساخته است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران