در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر بیست و ششمین جشنواره انجام شد

معرفی هیئت داوران جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

دبیر جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک اسامی هیئت داوران بیست و ششمین دوره این جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، علی بازگیر دبیر بیست و ششمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک با اعلام این خبر گفت: شهرام کرمی، لیلی عاج و مهدی آشوغ کار داوری آثار بیست و ششمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ را بر عهده دارند.

وی افزود: شهرام کرمی نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر، لیلی عاج نمایشنامه نویس و مهدی آشوغ نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر کار داوری این دوره از جشنواره که با رویکرد نمایشنامه نویسی برگزار خواهد شد را به عهده دارند.

بازگیر اضافه کرد: علاقمندان و نمایشنامه نویسان سراسر کشور می توانند تا ۱۵ بهمن ماه ۹۹ فرصت دارند نسبت به ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند و با توجه به برنامه زمانبندی جشنواره این تاریخ تمدید نخواهد شد.

وی در پایان گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را به نشانی خوزستان، اندیمشک، خیابان شهیددلپذیر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی  ۰۹۱۶۰۶۱۱۵۸۸ تماس حاصل نمایند.




مطالب مرتبط

در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری:  اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند
در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر ارتش مطرح شد

کاظم نظری: اثر برگزیده جشنواره ارتش به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از راه‌یابی یک اثر برتر از این جشنواره سراسری به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و اثری دیگر به جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

|

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، از اضافه شدن بخش بین‌المللی نمایشنامه‌نویسی و همچنین دعوت از گروه‌های نمایشی اقوام لر از کشور عراق به جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک خبر داد.

|

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» از اندیمشک، «سایلنت هملت؛ سایلنت» و «رسم‌الخط» اهواز و در بخش خیابانی نمایش «درد و ایده» از اهواز و نمایش «قهرمان غریب» از سوسنگرد به جشنواره منطقه‌ای ...

|

نظرات کاربران