در حال بارگذاری ...
دبیر نخستین دوره اعلام کرد

مهلت ارسال اثر به جشنواره تئاتر مجازی ایلام تمدید شد

بر اساس تصمیم شورای سیاست گذاری برگزاری جشنواره و با حمایت مالی انجمن هنرهای نمایشی استان بخش ویژه‌ به دو بخش اصلی جشنواره اضافه شد و مهلت ارسال اثر به جشنواره تئاتر مجازی استان ایلام تا سی بهمن تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از ایلام، محمد محمدیان شمالی دبیر نخستین جشنواره تئاتر مجازی استان ایلام اظهار کرد: در بخش ویژه، قرار است ۴ اثر کوتاه صحنه‌ای به دعوت دبیر جشنواره به صورت مهمان حضور داشته باشند و همچنین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، تا سی بهمن ماه تمدید شد.
وی تاکید کرد: با توجه به شرایط کرونا و با موافقت اداره کل هنرهای نمایشی کشور، جشنواره تئاتر مجازی در دو بخش صحنه‌ای و خارج از صحنه برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره ۳۰ بهمن ماه است و  آثار نمایشی در فضای مجازی و در پلتفرم‌ آپارات منتشر می‌شود، تصریح کرد: مدت زمان نمایش های صحنه ای حداقل ۱۵ و حداکثر ۲۰ دقیقه منظور شده است.
محمدیان شمالی تصریح کرد: در این جشنواره نمایش های تک نفره، دانشجویی و گونه های نوین و ابتکاری هم پذیرفته می شود و  اختتامیه و معرفی آثار برتر این جشنواره نیز از طریق صفحه اینستاگرام "ایلام هنری" به صورت زنده برگزار می‌شود.
محمدیان شمالی افزود: تمام تلاش ما این است که یک جشنواره ماندگاری را برگزار کنیم و قطعا از خلاقیت‌ها، ابداعات و شیوه‌های جدید گروه‌های نمایشی استقبال می‌شود.




نظرات کاربران