در حال بارگذاری ...
تولید «ناجی کردستان» با فضای سازی متفاوت

داستان زندگی «تیمسار شهید ولی الله فلاحی» به آنتن رادیو می‌رود

تهیه کننده سریال رادیویی «ناجی کردستان» تهیه این مجموعه رادیویی را متفاوت تر از سایر کارهای رادیویی اش دانست.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، ژاله محمدعلی ضمن اعلام این مطلب افزود: «ناجی کردستان» فضاسازی متنوع و گوناگونی دارد، برای اولین بار در تهیه یک سریال رادیویی افکت سقوط هواپیما با تلفیق چندین صدای دیگر در هم ادغام شده تا فضا برای شنوندگان باورپذیر شود.
وی افزود: از طرفی دیگر معمولا در تولید یک سریال از یک موسیقی خاص استفاده می شود اما در این کار، به دلیل قرار گرفتن اشخاص در موقعیت های گوناگون از چندین موسیقی متفاوت استفاده شده است.
این تهیه کننده رادیویی عنوان کرد: این اولین همکاری من به عنوان تهیه کننده رادیو با میرطاهر مظلومی در مقام کارگردان بوده است و باید بگویم رفتار حرفه ای و تعامل درست ایشان باعث شده تا از نتیجه کار راضی باشم و امیدوارم برای شنوندگان رادیو نیز اینگونه باشد.
سریال رادیویی « ناجی کردستان » به سفارش رادیو معارف در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است که به زندگی تیمسار شهید ولی الله فلاحی می پردازد.
 در این مجموعه رادیویی بهادر ابراهیمی در نقش کودکی ، شهریار حمزیان در نقش جوانی و مجید حمزه در نقش بزرگسالی شهید فلاحی به ایفای نقش پرداخته اند و رامین پورایمان، عباس توفیقی،احمد گنجی،معصومه عزیز محمدی ، فریده دریامج ، حمید یزدانی ، سیدمجتبی طباطبایی ،میرطاهرمظلومی و محمد مجد زاده نیز از دیگر بازیگران آن هستند.
«ناجی کردستان» به نویسندگی حکیمه فرهنگ مهر،تهیه کنندگی ژاله محمد علی، کارگردانی میرطاهرمظلومی،گویندگی بهناز بستان دوست ، صدابرداری جعفر جودتی، افکتوری محمدرضا قبادی فر از روز شنبه یازدهم بهمن ماه، ساعت17:15 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 1:45 دقیقه نیز به روی آنتن رادیو معارف می رود.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران