در حال بارگذاری ...
چهارشنبه به آنتن رادیو نمایش می‌رود

جشن پیروزی انقلاب اسلامی در «رادیو روزگار»

شبکه رادیویی نمایش، بیست و دوم بهمن ماه در ویژه برنامه «رادیو روزگار» ،سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، انسیه شمس اللهی تهیه کننده ویژه برنامه «رادیو روزگار» ضمن اعلام این مطلب گفت: رادیو نمایش در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در ویژه برنامه «رادیو روزگار» در «استودیو هشت» قدیمی ترین استودیوی رادیویی کشور، میزبان قدیمی های رادیو خواهد بود.
وی افزود: علی حاجی نوروزی، صدابردار پیشکسوت رادیو، حمید منوچهری بازیگر و دوبلور پیشکسوت رادیو، بیوک میرزائی، بازیگر پیشکسوت، جهانشاه آل محمود، برنامه ساز پیشکسوت رادیو، مهدی صباغی بازیگر پیشکسوت،  فرهنگ جولایی برنامه سازپیشکسوت،  عذرا وکیلی گوینده و برنامه ساز پیشکسوت رادیو، و مهدی اردستانی از صدابرداران پیشکسوت و قدیمی رادیو میهمانان ویژه ی این جشن و دورهمی صمیمی رادیو نمایش هستند که به مرور خاطراتشان از رادیو در سال ها و روزهای پیروزی انقلاب اسلامی خواهند پرداخت.
شمس اللهی عنوان کرد : همچنین کیک پیروزی انقلاب نیز در این مراسم توسط این پیشکسوتان بریده می‌شود تا نمادی از شیرینی پیروزی باشد.
این تهیه کننده در پایان گفت : اسماعیل باستانی و نگین خواجه نصیر مجریان این ویژه برنامه خواهند بود که به صورت همزمان از اتفاقات دو استودیوی هشت و پخش رادیو نمایش خواهند گفت . در استودیوی پخش نیز مخاطبان رادیو نمایش از خاطراتشان درباره ی شعارهای ماندگار انقلابی می گویند و مستندهایی از دو مکان مهم و تاثیر گذار در انقلاب پخش شده  و داستان روز بیست و دوم بهمن نیز روایت می‌شود.
ویژه برنامه ی «رادیو روزگار» چهارشنبه ۲۲ بهمن ماه به تهیه کنندگی و نویسندگی انسیه شمس اللهی، گزارشگری لیلا علاقه مند و شیما شیرازی، و همکاری و همدلی هنرمندان رادیو نمایش ساعت ۹ تا ۱۱ به روی آنتن خواهد رفت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران