در حال بارگذاری ...
باحضور معاون هنری سینمایی اداره کل استان

دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان چالدران افتتاح شد

با حضور محمد باقر بابایی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، قصابزاده مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، سعید عطارد رئیس اداره فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی شهرستان چالدران و جمعی از هنرمندان، دفتر هنرهای نمایشی  شهرستان چالدران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان‌غربی، در ۲۰ بهمن ماه ۹۹ با حضور محمد باقر بابایی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، قصابزاده مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، سعید عطارد رئیس اداره فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی شهرستان چالدران و جمعی از هنرمندان، دفتر هنرهای نمایشی  شهرستان چالدران افتتاح شد.
در شروع مراسم سعید عطارد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ضمن عرض خیر مقدم مهمانان، گزارشی را در خصوص عملکرد و برنامه‌های انجام گرفته و همچنین مشکلات  مجتمع شهرستان توضیحاتی را ارائه کرد و تاکید نمود باید حرف دل هنرمندان شنیده شود تا بتوان تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های دقیقتر در حوزه‌ی فرهنگ و هنر گرفته شود، وی ضمن اشاره به مشکلات موجود در زمینه تجهیزات و امکانات مناسب اجرایی  عنوان کرد تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات انجام خواهد داد و‌ هنر  را از عناصر بسیار مهم و تأثیر گذار جوامع بشری برشمرد.
سپس محمد باقر بابایی اصل معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی استان بعد از شنیدن انتقادات و پیشنهادات هنرمندان حاضر در مراسم، به برنامه‌های انجام گرفته و در دست اقدام  اداره کل استان اشاره کرده و راهکارهایی را برای ایجاد شور و نشاط و پویایی هنرمندان جوان و جذب آنان به فعالیت‌های هنری ارائه نمود و‌ گفت مجموعه اداره تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات موجود به کار خواهد گرفت .
در پایان مسئولان حاضر در مراسم حکم مسئولیت دفتر هنرهای نمایشی شهرستان چالدران  به حجت عظیمی  اهدا و دفتر انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان چالدران افتتاح شد .
این اقدام بعد از سفر اعضا هیأت رئیسه انجمن هنر های نمایشی استان آذربایجان غربی  به شهرستان چالدران و بررسی های صورت گرفته در خصوص وضعیت هنرهای نمایشی شهرستان چالدران و هماهنگی‌های لازم با اداره کل فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی استان انجام گرفت.




نظرات کاربران