در حال بارگذاری ...

چهارمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان برگزیدگان خود را شناخت

در این مراسم، هیئت داوران دیپلم افتخار و هدیه نقدی را در بخش نمایشنامه‌نویسی به حمیدرضا قاسمی نویسنده نمایشنامه"آخرین خان" از فلاورجان و رسول بانگین نویسنده نمایشنامه"بهشت" از ارومیه به عنوان نفرات برتر اهدا کرد. در بخش کارگردانی دوم جشنواره، دیپلم افتخار و هدیه نقدی مشترکاً به حمیدرضا قاسمی کارگردان نمایش"آخرین خان" از فلاورجان و احسان جانمی کارگردان نمایش"امشب دیگر مهره‌های پشتم نی‌لبک می‌زند" از بندرانزلی اهدا شد و هیئت داوران در زمینه کارگردانی اول هیچ انتخابی نداشت.

چهارمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با تقدیر از داود رشیدی هنرمند پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر با معرفی برگزیدگان در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان به پایان رسید.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر، در مراسم اختتامیه پس از ارائه گزارش جشنواره از سوی مهندس محمد خاکسار رئیس ستاد برگزاری جشنواره از سال‌ها تلاش داود رشیدی در عرصه هنر تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم، هیئت داوران دیپلم افتخار و هدیه نقدی را در بخش نمایشنامه‌نویسی به حمیدرضا قاسمی نویسنده نمایشنامه"آخرین خان" از فلاورجان و رسول بانگین نویسنده نمایشنامه"بهشت" از ارومیه به عنوان نفرات برتر اهدا کرد.
در بخش کارگردانی دوم جشنواره، دیپلم افتخار و هدیه نقدی مشترکاً به حمیدرضا قاسمی کارگردان نمایش"آخرین خان" از فلاورجان و احسان جانمی کارگردان نمایش"امشب دیگر مهره‌های پشتم نی‌لبک می‌زند" از بندرانزلی اهدا شد و هیئت داوران در زمینه کارگردانی اول هیچ انتخابی نداشت.
در بخش بازیگری مرد هیئت داوران با تقدیر مشترک و اهدا لوح تقدیر و هدیه نقدی به جواد ابوطالبی بازیگر نمایش"بهشت" از ارومیه و سیدعلی مسعودی بازیگر نمایش"به همین سادگی" از کاشان، دیپلم افتخار و هدیه نقدی بهترین بازیگر مرد را به ترتیب به حامد منانی بازیگر نمایش"نقل سرخ" از تهران، امین زارع بازیگر نمایش"امشب دیگر مهره‌های پشتم نی‌لبک می‌زند" از زرین‌شهر و مهیار عسگری بازیگر نمایش"به همین سادگی" از کاشان اهدا کرد.
در بخش بازیگری زن هیئت داوران ضمن تقدیر از مرجان موسی‌نژاد بازیگر نمایش"شهادت‌خوانی راحله" از بندر انزلی، رادنوش مقدم بازیگر نمایش"امشب دیگر مهره‌های پشتم نی‌لبک می‌زند" از زرین‌شهر و میترا آهور بازیگر نمایش"بهشت" از ارومیه را به عنوان نفرات دوم و سوم معرفی کرد و در مورد بازیگر اول زن جشنواره هیچ انتخابی نداشت.
در بخش طراحی بروشور لوح تقدیر و هدیه نقدی به مصطفی توحیدی‌نسب طراح بروشور نمایش"به همین سادگی" از کاشان و در بخش چهره‌پردازی لوح تقدیر و هدیه نقدی به اکبر قهرمانی چهره‌پرداز نمایش"نقل سرخ" از تهران رسید.
بر اساس این گزارش جوایز اصلی را در بخش طراحی لباس وحید درویشی طراح لباس نمایش"شهادت‌خوانی راحله" از بندرانزلی، در بخش طراحی صحنه اول جشنواره حمیدرضا قاسمی طراح صحنه نمایش"آخرین خان" از فلاورجان و در بخش طراحی صحنه دوم جشنواره اکبر قهرمانی طراح صحنه نمایش"نقل سرخ" از تهران کسب کردند.
در بخش موسیقی نیز هیئت داوران لوح تقدیر و هدیه نقدی را به خاطر خلاقیت و ایجاز فضاسازی افکت مناسب به رضا کرمی برای موسیقی نمایش"شهادت‌خوانی راحله" از بندرانزلی تقدیم کرد.
هیئت داوران در مراسم اختتامیه به خاطر بیان بدیع در ارائه یک مضمون مذهبی، سادگی، صمیمیت و بی‌پیرایگی اجرا لوح تقدیر و هدیه نقدی را به رسول بانگین کارگردان نمایش"بهشت" از ارومیه اهدا کرد و به خاطر اجرای روان و ارتباط موثر با تماشاگر و القای پیام نمایش لوح تقدیر و هدیه نقدی را به محمدعلی یزدان‌پرست کارگردان نمایش"به همین سادگی" از کاشان تقدیم کرد.
چهارمین جشنواره سراسری تئاتر مهر به میزبانی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از 17 تا 23 مهر ماه در فرهنگسرای مهر برگزار شد و تا آخرین روز از این جشنواره بالغ بر 5 هزار نفر از 12 نمایش دیدن کردند.