در حال بارگذاری ...
دور جدید اجراهای عمومی آغاز شد

تئاتر شهر میزبان چهار نمایش می‌شود

اجرای عمومی نمایش «گرگاس ها» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی، «ایوب خان» به کارگردانی امیردژاکام، «یاماها» به کارگردانی کهبد تاراج و «برونسی» به کارگردانی مرتضی شاه کرم درتالارهای مختلف تئاتر شهر از سرگرفته می شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، چهاراثر نمایشی از روز پنجشنبه بیست و سوم بهمن ماه سال جاری در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی و سایه مجموعه تئاتر شهر پیش روی مخاطبان قرار می گیرند. این در حالی است که کارگاه نمایش مجموعه طی روزهای آینده میزبان آثار نمایشی به صحنه رفته در جشنواره تئاتر عروسکی تهران – مبارک خواهد بود.
در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر نمایش «گرگاس ها یا روز بخیر آقای وزیر» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیمی و بازی بهنام شرفی، بهناز نازی، رامین ناصرنصیر،کتانه افشاری نژاد، امیرکربلایی زاده،کامبیز امینی، دنیا فتحی، رضا جهانی و صالح لواسانی ساعت 18 با مدت زمان زمان 100 دقیقه و قیمت بلیت 40 و 60 هزار تومان به صحنه می رود.
نمایش «ایوب خان» به نویسندگی و کارگردانی امیردژاکام هم ساعت 18:30 با مدت زمان 70 دقیقه در تالار چهارسو تئاترشهر به صحنه می رود. در این نمایش الهام خضرایی منش، حسام شهیدی،نسیم داداشی، طاها عابدی، ماهان عابدی، الناز ملک پور،نیوشا امینی، غزل جمشید آبادی،مهدی حوریه، ندا حسینی،زینب تحقیقی، آرمین خزائلی،شایان انجمنیان، مژده عنایتی، سمانه شعاعی به عنوان بازیگر حضور دارند.
«یاماها» عنوان نمایش دیگر تئاتر شهر به نویسندگی و کارگردانی کهبد تاراج است که از روز 23 بهمن ماه  ساعت 18:45 به مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 35 هزار تومان  و بازی  مرجان قمری، لبخند بدیعی و مازیار سیدی اجرای خود را در تالار قشقایی  از سر می گیرد.
در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر نیز نمایش «برونسی» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی شاه کرم و بازی مسعود شامی خاتونی، محسن پوشایی، پروا آقاجانی، مائده جلالی، مرتضی شاه کرم، فریدکیامرثی، ایمان سلگی، احمد صمیمی، سالار مسیب زاده و مجید رحمتی  ساعت 18 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 30 هزار تومان به صحنه می رود.
اجرای این  چهار اثر نمایشی در حالی است که نحوه فروش بلیت و حضور تماشاگران در تالارهای نمایشی با در نظر گرفتن ظرفیت پنجاه درصدی تالارها و موارد مربوط به فاصله گذاری براساس شیوه نامه های بهداشتی صورت می گیرد.




مطالب مرتبط

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

نمایش محیطی «من نوید نیستم!» به کارگردانی سیدعلی خوشرو برای دور دوم اجرا در کافه‌تریای قشقایی تئاتر شهر پیش‌روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

|

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

کاظم نظری: تئاتر شهر، مهم‌ترین سالن زیرمجموعه اداره‌کل هنرهای نمایشی، هفتم بهمن 1402 هم‌زمان با میزبانی از آثار چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فجر و در همراهی باشکوه هنرمندان و تماشاگران فهیم و ...

|

کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود
کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی مطرح کرد

کارگاه‌های آموزشی ادبیات نمایشی در استان‌ها برگزار می‌شود

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها گفت تصمیم داریم به‌واسطه ضعفی که در حوزه ادبیات نمایشی وجود دارد مجموعه کارگاه‌های آموزشی در استان‌ها برگزار کنیم که از همه مدیران استانی خواهش می‌کنم در ...

|

نظرات کاربران