در حال بارگذاری ...

نمایش غرب حقیقی به صحنه باز می‌گردد

نمایش غرب حقیقی نوشته سم شپارد و کارگردانی امید سعیدپور که به دلیل شرایط کرونا از اجرا در سالن تئاتر مستقل باز مانده بود ، در سالن اصلی تئاتر مولوی روی صحنه می رود.

به گزارش ایران تئاتر نمایش غرب حقیقی از 27 بهمن ماه جاری و با حفظ پروتکل های بهداشتی ، اجرای خود را در تئاتر مولوی از سر می‌گیرد. این نمایش که ترجمه آن را امیر امجد انجام داده و تهیه کنندگی آن را پرویز پرستویی ؛ هنرمند شناخته شده سینما و تئاتر کشور بر عهده دارد از روز دوشنبه 27 بهمن ساعت 18 در سالن اصلی تئاتر مولوی میزبان مخاطبان خواهد بود.

در این نمایش بازیگرانی همچون محمدرضا چرختاب، امید سعیدپور و شادی امیری ایفای نقش می کنند.

مدیر اجرایی این نمایش سنا پورسعیدی، مدیر تولید علی سلیمانی، مدیر صحنه مجتبی درویش زاده،دستیار کارگردان مهدی کریم زاده هستند.

غرب حقیقی با طراحی صحنه هاله ذرخورد، طراحی نور امیر پورحکمت،دستیار نور فرهاد عبدی، طراحی گریم امیر حیدرزاده، دستیار گریم سحرناز ولی بیگ، طراحی لباس سینا ایرانپور ، طراحی پوستر شاهین علوی و آهنگسازی فرهاد حق سالمی اجرا می شود.

نوازندگان موسیقیاین نمایش نیز عطا قویدل(ساکسیفون)، امیرحسین هاتفی(پیانو)، فرداد سلطانی(گیتار الکتریک) و فرهاد حق سالمی(چلو) هستند.

ساخت تیزر این نمایش را بهرام شادانفر، عکاس ساینا قادری، روابط عمومی زهرا شایان فر و مشاور رسانه وهاب ناصری منش معرفی شده اند.

فروش بلیط های این نمایش هم اکنون از طریق سایت تیوال امکان پذیر است و علاقهمندان می توانند در لینک  https://www.tiwall.com/p/gharbhaqiqi2  نسبت به پیشخرید بلیط اقدام کنند.

 




نظرات کاربران