در حال بارگذاری ...

سومین روز جشنواره تئاتر ماه با رقابت آثاری از تهران، اصفهان و شاهرود

در سومین روز برگزاری پنجمین جشنواره سراسری تئاترماه در بخش خیابانی نیز ۳ نمایش‌ «صورتک‌ها» (علیرضا شریفی )، «آدم‌های دو گانه سوز» (مجتبی خمسه) و «آرش ۲» ( پژمان یاوری و محمد عبدی) هر سه از تهران به علاقه مندان عرضه می شود.

سومین روز برگزاری پنجمین جشنواره‌ سراسری تئاتر ماه ‌در بخش صحنه‌ای با اجرای5 نمایش با عناوین «آهوی مشرقی» (علی اصغر راسخ راد)، «بوبوک» (بنفشه اعرابی)، «زمان ته نشین شده» (سعید محسنی)، «نقل در نقل، پرده در پرده» (حسن سرچاهی)، «هفت کوپه از یک قطار» (خیرالله تقیانی پور و جواد نوری) سپری می شود.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از پایگاه خبری حوزه هنری و به نقل از ستاد خبری این جشنواره، در سومین روز برگزاری پنجمین جشنواره سراسری تئاترماه در بخش خیابانی نیز 3 نمایش‌ «صورتک‌ها» (علیرضا شریفی )، «آدم‌های دو گانه سوز» (مجتبی خمسه) و «آرش 2» ( پژمان یاوری و محمد عبدی) هر سه از تهران به علاقه مندان عرضه می شود.
نمایش‌های بخش صحنه‌ای به ترتیب در تماشاخانه سنگلج (ساعت 16)، تماشاخانه مهر(ساعت 30/17) ، تماشاخانه ماه (ساعت 45/18 - 16) و تالار اندیشه (ساعت 20)، تماشاخانه مهر (ساعت 15/21 ) و آثار بخش خیابانی نیز در محوطه تئاتر شهر و در ساعت های30/16- 17-30/17 در معرض دید عموم قرار می گیرند.
پنجمین جشنواره سراسری تئاتر ماه به کوشش مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با حضور 34 نمایش صحنه ای و 17 اثر خیابانی از اصفهان، مشهد، تبریز، گرگان، رشت، شاهرود، کرمانشاه، شهرکرد، ساری، ارومیه، قزوین، قروه، بیرجند، ملایر، کرج و تهران در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی تا 30 مهرماه در تهران برگزار می‌شود. عزت الله انتظامی، حسین پارسایی، شهرام گیل آبادی و .... از 23 مهر ماه، با آغاز جشنواره، داوری آثار را بر عهده دارند.