در حال بارگذاری ...
در راستای تکریم خانواده های معظم شهدا انجام شد

ادای احترام مدیرکل ارشاد اردبیل به خانواده دو شهید تئاتری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با حضور در منزل شهیدان خلیل و ابراهیم محمدزاده، به خانواده این دو شهید تئاتری مشگین شهر ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اردبیل، در راستای تکریم خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با با حضور در منزل شهیدان خلیل و ابراهیم محمدزاده، به این دو شهید تئاتری استان ادای احترام کرد و از پدر و مادر این شهیدان گرانقدر حماسه هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در این دیدار با بیان اینکه شهید و شهادت، واژه ای مقدس هستند و شهدا در درگاه حضرت احدیت از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: امنیت و آسایش امروزی ما، مدیون همت، مجاهدت و شهادت حماسه آفرینانی است که با نثار جان خود، درخت اسلام را آبیاری کردند و بر ای این ملت و کشور، عظمت آفریدند.

وی با بیان اینکه جامعه هنری و تئاتری استان بر خود می بالد که 23 شهید سرافراز را تقدیم این نظام الهی کرده است، افزود: شهیدان خلیل و ابراهیم محمدزاده در صحنه های نمایش مشگین شهر، آثار ارزشمندی از خود به یادگار گذاشتندکه برای همیشه در تاریخ فرهنگ و هنر استان اردبیل ماندگار خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل از  خاندان محمدزاده که در طول هشت سال دفاع مقدس، 6 شهید والامقام را تقدیم ایران اسلامی کرده است، به بزرگی و عظمت یاد کردند.




مطالب مرتبط

در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند
در نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل مطرح شد

علی نصیریان: هنرمندان باید در اعتلای ارزش‌های معنوی و اخلاقی جامعه گام بردارند

علی نصیریان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل، تاکید کرد هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید از آن به بهترین شکل استفاده کنند و به دور از لذت‌گرایی مادی، در اعتلای ارزش‌ها، معنویت و اخلاق جامعه، گام‌های ...

|

نظرات کاربران