در حال بارگذاری ...
به همت اداره فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی

سالن پلاتو میاندوآب به بهره برداری می‌رسد

سالن پلاتوی میاندوآب به همت اداره فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی و میاندوآب و هنرمندان تئاتر این شهرستان به بهربرداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از استان آذربایجان‌غربی، به نقل از دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان میاندوآب به همت اداره فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی میاندوآب و هنرمندان تئاتر این شهرستان سالن پلاتوی این شهرستان به بهربرداری خواهد رسید.

انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان پروژه ساخت پلاتو نمایش در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب آغاز کرده و روند تکمیل آن به سرعت در حال انجام است.

محمود نیک مرام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب و غلامرضا قلی‌یان رئیس انجمن از روند ساخت بازدید کردند.
محمود نیکمرام ضمن بازدید از روند پیشرفت فیزیکی سالن، از همه هنرمندانی که در مدت کوتاه تلاش کردند تا روند تکمیل شدن پلاتو به سرعت انجام پذیرد تقدیر و تشکر کرد و افزود با در نظر گرفتن مشکلات اقتصادی و بحران ویروس کرونا، سعی خواهیم کرد که در مدت بسیار کوتاهی این سالن آماده و مورد بهره برداری هنرمندان عزیز قرار گیرد.
همچنین قلی‌یان ضمن قدردانی از زحمات و پیگیری‌های محمود نیک مرام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب در فراهم ساختن شرایط لازم و بستر مناسب در ایجاد پلاتو از هنرمندانی که در کمک به ساخت و تکمیل این پلاتو تلاش کردند تقدیر نمود و اعلام داشت، بی شک ساخت و تکمیل این سالن در جهت رشد وشکوفایی تئاتر شهرمان تاثیر بسزایی خواهد داشت و در آینده نزدیک شاهد رشد و بالندگی هنرمندان شهرمان خواهیم بود . سالن پلاتو نمایش شهرستان میاندوآب گنجایش بیش از ۸۰ نفر را خواهد داشت و مجهز به بهترین تجهیزات نورپردازی و صدا خواهد شد .




نظرات کاربران